Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako lapsenne juoda Energiajuomia?

Vierailija
29.12.2010 |

Itsellä 12v poika ja olen sen häneltä kieltänyt.

Aina tulee sanomista kun kaikki kaveritkin saa juoda.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä 12v poika ja olen sen häneltä kieltänyt. Aina tulee sanomista kun kaikki kaveritkin saa juoda.

Meillä myös rutinaa samasta aiheesta! Poika on 10 v.

Vierailija
2/12 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää jo sekin, että alle kouluikäiset saavat juoda cola-juomia. Itselleni ne ovat kahvin korvike, joilla jaksaa pahimpien päivien yli, liikaa jos juo niin tulee sellainen "hype", ylipirteys. Ja sitten ihmetellään, miksi lapset ovat niin rauhattomia, kun jo 3-vuotiaat litkii kokista (huomio tuttavaperheestä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kokiksen litkiminen on meillä sallittua :)

Ja noilla riittää virtaa ilman batteryakin...

Omilla rahoillaan on vanhempi joskus ostanut energiajuoman, kun en ole ollut kyttäämässä kaupassa mukana, mutta itse en ostais. Monet tuntuu kyllä niitä lapsilleen jostain syystä ostelevan (12v) kaveripiirissä.

Vierailija
4/12 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ymmärtävät perustelut, kun ne on toistettu muutaman kerran. 15, 9 ja 5 v. Ovat kyllä tottuneet äidin terveysintoiluperusteluihin. :D

Vierailija
6/12 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä valistanut miksi ei kannata juoda mitenkään säännöllisesti. Toinen juo kahvia ja teetä,limuja silloin tällöin, toinen pelkkää teetä mutta limuja aika paljonkin.

13- ja 15-vuotiaat juovat limua pari kertaa viikossa, nuorempi teetä satunnaisesti.

Vierailija
8/12 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saa. siinä ei ole mitään hyödyllistä hänelle ja maksaa liikaa. hammaslääkärin neuvo on vettä ja maitoa, vähän limsaa joskus. syövyttää todella ehokkaasti kiillettä ja sekoittaaa unirytmit ym.

Vierailija
9/12 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa on kiinni jäänyt kun omaan huoneseen koittaa niitä kuljetella. Riippuvaiseksi noistakin taitta tulla kun on kofeiinia ja guoranaa.

Vierailija
10/12 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua edes MIKSI ne kersat niitä lipittävät. Kaiketi vain siksi,että ne on kiellettyjä?

Vierailija
11/12 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse näitä vaikka poika pyytäisi (15v). Itse hän joskus ostaa, mutta ei kovin usein.

Hän harrastaa salibandya ja heillä on peleissä nämä juomat kiellettyjä koska aiheuttaa vaan pelkkää levottomuutta. Samoin on limsat kiellettyjä.

Vierailija
12/12 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin 15-v. on joskus ostanut itsekseen, mutta tietää varsin hyvin mitä vanhemmat asiasta ajattelevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme