Synnyttävät naiset on ihan hirveän näköisiä!
Neloselta tulee parhaillaan synnytysohjelma, ja siinä olevat naiset on ihan hirveän näköisiä! Ei meikkiä, tukka märkänä ja naama punaisena. Ja läskiä niin että maha ja reidet hyllyy. Hyh hyh! En itse haluaisi ikinä tuollaiseen tilaan. Eikö synnyttämään voi mennä myös nättinä? Enkä ikinä ottaisi miestä mukaan synnytyssaliin, sehän on ihan kaameaa touhua.
Kommentit (51)
näköinen ja kuvat laitokselta on äideistä hirveitä.
Äitejä!
näköinen ja kuvat laitokselta on äideistä hirveitä.
Äitejä!
näköinen ja kuvat laitokselta on äideistä hirveitä. Mä pystyn kuitenkin elämään tän asian kanssa kun se vähän niinkun kuuluu kuvaan. Ja maratoneja juosseena, aika rumana oon kyllä maaliin tullessa. Huolitellulla ulkonäöllä on aikansa. Melkein aina olenkin huoliteltu, mutta esim synnyttäessä, oksennustaudissa ym, en oo niin tarkka siitä ripsarista tai huulten rajauksesta.
edes oksutaudissa viitsi huolehtia ulkonäöstäsi. Kylä minäminäminäminä pidättelen oksua että saan loihdittua arkimeikin enne yrjöämistä. Ei kai siis KUKAAN yrjöile ääniä päästellen? Kuvottaa ihan. Yrjötäkin voi hienostuneesti pulautelle jos vain tahtoo. Jokainen on oman onnensa seppä. Toivoisin teilä hiemn enemmän yritteliäisyyttä ja lopettakaa tukien varassa yrjäminen.
Jos sellaisen taudin saakin, niin sen verran pitää osata käyttäytyä, että pidättelee! Vähän vaan ylenantaa ja ulostaa hiljaisesti, huomaamattomasti ja varsinkin niin, ettei meikit valu. Tämähän pätee myös synnyttämiseen, paitsi kaikenmaailman junteilla jotka ähkivät, huutavat ja hikoavat kuin eläimet. Kaikkia sitä onkin!
Kyllä minä raskausaikana kävin kampaajalla ja kosmetologilla ihan normaalisti, eli tukka ja iho oli kunnossa synnärille lähdettäessä, mutta...
Eipä tullut mieleenkään alkaa vetämään keskellä yötä meikkiä naamaan, kun lähtö tuli. Julmettujen supistusten saattelemana meni vedet ja tuskat oli kauheat. Ainoa ajatus, että sairaalan ja heti. Lapsi syntyi alle 4 tunnissa, onneksi en jäänyt tukkaa käkertämään.
Kuin se, että kuvassa vastasyntynyt siinä äitinsä vatsanpäällä ja äiti pitää vauvasta kiinni kirkuvanpunaiset kynnet loistaen
kun ne valokuvat vastasynnyttäneestä äidistä naama punaisena tukka liimassa ja sinipunainen soikiopäinen vastasyntynyt sylissä. Niitä sitten lähetetään ihmisille! Jos omaksi muistokseen haluaa ottaa kuvan ihan heti, niin eikö niille tutuille ja ystäville ja sukulaisille voisi lähettää seuraavana päivänä kuvan, jossa sekä tuore äiti että vauva näyttää nätimmältä.
Mikään ei ole niin karsean näköistä Kuin se, että kuvassa vastasyntynyt siinä äitinsä vatsanpäällä ja äiti pitää vauvasta kiinni kirkuvanpunaiset kynnet loistaen
on nyt rv 35 ja olen ens viikolla menossa laittamaan kosmetologille kynteni kuntoon. Sheivailen itse itseni jokatoinen päivä, näin myös vaikken olisi raskaana. Minun kauneudenhoito rutiinit ei ainakaan raskauden myötä ole muuttuneet, meikkaan edelleenkin kun olen jonnekkin lähdössä ja kotona sillon kun vieraita on tulossa. Nämä ovat tapojani vaikken olisi ees raskaana, enkä ole nähnyt tarvetta niitä tapoja muutella raskauden myötä. Myös hiukseni värjään säännöllisesti :)
Voin olla teidän joidenkin mielestä turhamainen ja kaamea äippä, mutta pääasia että itsellä on hyvä olla, laittautuu sitten tai ei :) Enkä todellakaan minäkään meinannu alkaa sen enempää tällinkejä naamaani laittelemaan kun synnytys käynnistyy, mutta jos naama sattuu olemaan valmiiksi meikissä nii tuskimpa niitä alan poistamaankaan :)
Tää nyt oli jo liian imelää ;)
kun kuitenkin neljä kertaa olen ko.laitoksella ollut, että siellä olis rumia naisia. Itsellä kun aina on ollut ajatuksena että hattua nostan heille kaikille saman kokeneille.
ja saahan niin toki olla..
Ite laitoin kanssa ennen synnytystä itestäänruskettavaa, lakkasin kynnet, sheivasin ja kävin kampaajalla.. synnytyksessä mulla oli meikkiä ja hiukset siististi ponnarilla.. kaikki sen takia että koitin saada itselleni olon mahdollisimman mukavaksi maailman epämukavimmassa tilanteessa.
Tunsin oloni paljon pirteemmäksi ja en ollut niin nuutunut kun olin vähän turhamainen.
Synnärillä olin omissa vaatteissa (mustat löysät college housut ja musta toppi) koska minusta itsestäni tuntui paremmalta..
Että eiköhän se oo niin jotta jokainen saa näyttää miltä huvittaa, kunhan itsellä on hyvä olo :)
Kuin se, että kuvassa vastasyntynyt siinä äitinsä vatsanpäällä ja äiti pitää vauvasta kiinni kirkuvanpunaiset kynnet loistaen