Anssi Kela on oudon näköinen. Onko muista? Ihan kuin vammainen...
Kommentit (12)
Minkäs näkönen on VAMMAINEN? HennaRiikka varmaan tietää? Oletko itse valioyksilön näkönen, varmaan myös oikein älykäs tämä HennaRiikka? Kirjoituksesi perusteella olet Suomen toivo!!!! Tsemiiä vaan! Urpo.
Jotenkin aina tulee mieleen tämä tuttavamme Anssista. he ovat ihan samannäköisiä
Mikä paha on sanassa vammainen? Ei minusta mikään! Ihan samanlaisia ihmisiä kuin me " normaalit"
MOKASIT JO TOSI MAXIMAALISESTI PÖSILÖ- Henna!!! Jutta.
Onko sun mielestä kaikki vammaiset saman näköisiä???
HennaRiikkaT:
Mikä paha on sanassa vammainen? Ei minusta mikään! Ihan samanlaisia ihmisiä kuin me " normaalit"
Johtunee kasvisruokavaliostaan. Ihminen on tarkoitettu sekaruokaiseksi.
Ite oon usein miettinyt hiljaa mielessäni samaa Anssin kuvan nähdessäni, jotain outoa siinä on..
Ja tosiaankin vammaisilla (ainakin cp) on samanlaisia kasvonpiirteitä yleensä, eikä toi ollut musta yhtään pahasti sanottu. On täällä paljon pahempiakin aloituksia ollut.
tuo ap-parka nyt yritti saada kunnon provon aikaiseksi... Olisi mielenkiintoista tietää, että minkä näköinen ap itse mahtaa olla...
Tuo 14 kyllä puhui asiaa, nuo kasvissyöjät usein (ainakin mun tuttavapiirissäni) ovat liian laihoja, melkein riutuneen näköisiä ja iho etenkin on todella valjun ja harmaan näköinen. Ehkä ei pitäisi yleistää, mutta omat kasvissyöjätuttuni ovat juuri tuollaisia.
alkaa selittämään että vammaRYHMIÄ on paljon!!! Ja YHDEN vammaryhmän (esim.down) sisällä on samoja ulkonäön piirteitä mutta esim. liikuntaVAMMAISELLA ja näköVAMMAISELLA TUSKIN on samoja ulkonäön piirteitä!!!
Vierailija:
Ite oon usein miettinyt hiljaa mielessäni samaa Anssin kuvan nähdessäni, jotain outoa siinä on..
Ja tosiaankin vammaisilla (ainakin cp) on samanlaisia kasvonpiirteitä yleensä, eikä toi ollut musta yhtään pahasti sanottu. On täällä paljon pahempiakin aloituksia ollut.
Eikös se ole hiukka teinimäistä arvostella ihmisiä ulkonäön persuteella?
Tosi surkeaa musiikkia se jannu kyl mielestäni tekee, mut se on eri juttu.