Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En uskalla enää jakaa elämäni hyviä asioita kenenkään kanssa :(

Vierailija
29.12.2010 |

Olen yrittänyt olla positiivinen ja avoin ja kannustava. Nyt se on loppu. Vastauksena on jatkuvasti vain kateellista ivaamista ja piikittelyä. Päämääränä tuntuu olevan monella vain ja ainoastaan se, että toisilla olisi yhtä paha mieli kuin itsellä. Harkitsen muuttoa pois Suomesta heti kuin mahdollista, en voi uskoa että kaikkialla maailmassa elämän pitää olla pelkkää nälvimistä ja kyräilyä, eikä kukaan saa olla onnellinen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä muutu äläkä muuta. Sinunlaisiasi positiivisuuspläjäyksiä tarvitaan aina. Itse olen myös elämän myötä aremmaksi muuttunut. On ihanaa välillä kuitenkin löytää ihmisiä, jotka myös ovat avoimia ja kannustavia.

Koetetaan vaan jaksaa tässä kyynisessä ja kateellisessa maailmassa. Muistetaan, ettei hyvää mieltä voi koskaan jakaa liikaa eteenpäin.

Vierailija
2/2 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että kiltille ihmiselle ruvetaan ivailemaan ja pidetään idioottina. Koetan kestää jonkun aikaa vittuilua, mutta sitten kun mitta täyttyy ja ruvetaan suorastaan mitätöimään, alkaa tapahtua. Pistän yleensä ihmisen pois elämästäni, en enää reagoi mitenkään, olkoon paska!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla