Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
GALLUP.kuinka usein käytte saunassa?oma vai taloyhtiön?entä käykö lapset kuinka usein ja ikä? :)
Kommentit (3)
siis minä ja mies käydään n.4kertaa viikossa.vakio päivät perjantai ja lauantai.lapset käy vaan lauantaisin,eivät kauheesti viihdy siellä ja iät 3v ja 6v.asutaan rivarissa ja oma sauna
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3v6kk saunoo 2 kertaa viikossa, jos useammin lämmitetään niin lapsi ei välttämättä.
Alue: Aihe vapaa
käymme ainakin 5 kertaa viikossa joskus 2 kertaa päivässäkin.
2v käy n,2 kertaa viikossa saunassa.