Onko epänormaalia, kun tunnen suurempia rakkaudentunteita miestäni kuin lapsiani kohtaan?
Kommentit (25)
jos vielä vastaan kyllä tähän kysymykseen niin olet erittäin outo äiti ja säälin lapsiasi. Eli kysymys kuuluu: JOS joutuisit valitsemaan lapset vs mies, ottaisitko miehesi?
en minä ole miestäni kantanut sisälläni ja ollut hänen kanssaan hänen koko elämäänsä. Eikä rakkaus miestä kohtaan ole ehdotonta, kuten lapsia kohtaan. Kyllä se rakkaus loppuu vaikkapa, jos mies rupeaisi ryyppäämään ja pistäisi kaiken ranttaliksi. Omaa lastani en voi olla rakastamatta tai ainakin se vaatisi jotain perin pohjin järkyttävää tekoa.
stressaantunut, lapset "vaativassa" iässä ja mies ei (tietty) ole se ensimmäinen lasten isä vaan ollaan oltu yhdessä 7 vuotta ja hän on kaikessa suurin turvani ja tukeni. Älkää vaan missään nimessä niin mustavalkoisesti ajatelko, ettenkö rakastaisi lapsianikin.... ap
Ei se tarkoita etteikö lapsikin olisi äärettömän rakas, tai että joka tilanteessa valitsisi aina miehen ennen lasta.
Minulla tunne johtuu siitä että mies on kuin toinen puolisko, henkinen yhteys on ihan toisissa sfääreissä kuin minun ja lapsen välillä. Ei lapsi ymmärrä minua samalla tavalla, eikä myöskään oma äitini vaikka hänenkin kanssaan ollaan hyvin läheisiä.
pidä outona koska minulla on smanlaiset tunteet eli rakastan miestäni enemmän kuin lapsia, vaikka heitäkin rakastan paljon....
jos vaikka tulipalosta voisit pelastaa vain yhden, valitsisit mieluummin miehesi kuin lapsesi. En ymmärrä, en.
jos vaikka tulipalosta voisit pelastaa vain yhden, valitsisit mieluummin miehesi kuin lapsesi. En ymmärrä, en.
avuttomuudellaan jo menisi miehen edelle. Hullu! ap
...voi korvata tappiot jälkikäteen. Lapsien kanssa ei voi tehdä uutta miestä.
on. luultavasti et ole kiintynyt lapsiisi johtuen esim. synnytyksen jälkeisest masennuksesta tms. en ymmärrä.
avuttomuudellaan jo menisi miehen edelle. Hullu! ap
Ja kun minä ajattelin, että sinä!
Valitsi aina miehensä lasten hyvinvoinnin kustannuksella.
Valitsi aina miehensä lasten hyvinvoinnin kustannuksella.
Miehen kanssa on lapsia tehty, saatu tms, se on aikuisten rakkautta, jakamista, tuntemista, kokemista yms.
Lapset ovat äärimmäisen rakkaita, mutta eri tavalla, lapsen puolesta tekisin lähes mitä tahansa, miehen kanssa kokisin lähes mitä tahansa.
Joku ymmärtää, moni ei.
on. luultavasti et ole kiintynyt lapsiisi johtuen esim. synnytyksen jälkeisest masennuksesta tms. en ymmärrä.
miestäni vielä enemmän? Kuka on sanonut, ketä pitää rakastaa eniten? Joku mies rakastaa äitiäänkin enemmän kuin vaimoansa tai lapsiansa....ap
Miehen kanssa on lapsia tehty, saatu tms, se on aikuisten rakkautta, jakamista, tuntemista, kokemista yms.
Lapset ovat äärimmäisen rakkaita, mutta eri tavalla, lapsen puolesta tekisin lähes mitä tahansa, miehen kanssa kokisin lähes mitä tahansa.
Joku ymmärtää, moni ei.
ap
Olen analysoinut asiaa ja tullut siihen tulokseen, että nämä ovat ihan täysin kaksi eri tapaa rakastaa, mutta tunne mieheen on tällä hetkellä voimakkaampi koska lapsi on erittäin hankala. Olen niin väsynyt lapseen, että se varmaan hukuttaa alleen sen rakkauden. Aika luultavasti muuttaa tilannetta.
Mutta jos tulisi joku tuollainen valintatilanne, niin ehdottomasti valitsisin lapsen, aikuiset huolehtikoot ensisijaisesti itsestään.
toisaalta eikö juuri noin ole jos äiti sulkee silmänsä jos isä pahoinpitelee henkisesti tai fyysisesti lastaan tai insestiä tapahtuu. useinhan äiti tästä tietää, tulee mieleen että juuurikin lapsi tuossa uhrataan. ei minusta luonnollista. biologisesti emot suojelevat aina pentujaan ja useimmat äidit laittavat lapsensa edelle. ei tarkoittaen sitä etteikö isä voisi välillä saada erikoiskohtelua ..
jollakin tavalla se, että tunnet miestäsi kohtaan myös seksuaalista vetoa.
Itse koen, etten tiennyt olevan näin suurta rakkaudentunnetta ennekuin sain lapseni.
Mutta kuitenkin, hauskaa iltaa ja hyvää uutta vuotta!
Silloin lapset ovat vain rekvisiittaa ja suhteessa lapset on hankittu vain suhteen vahvistamiseksi.
Terveessä perheessä kaikkia rakastetaan yhtä paljon.
tai ainakin kuulostaa uskomattomalta.