Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadonnut Minna Kupela

Vierailija
15.11.2010 |

Mikähän ihme juttu tässäkin on taustalla? 34-vuotiasta Minna Kupelaa on suuretsitty, mutta valitettavasti tuloksetta. Tietääkö joku tapauksesta tarkemmin? Onko Minna kärsinyt mt-ongelmista?

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2277128

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa OMA elämä!! Turha täällä on ihmisestä juoruta.

Vierailija
2/31 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa miksi näin kovasti etsitään? Ei muita aikuisia ole ? Onko joku tärkeä ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukee että on perheenäiti?

Vierailija
4/31 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkö vähän teillä on kunnioitusta ja myötätuntoa henkilöä itseään sekä hänen omaisiaan kohtaan, että arvailette julkisesti internetissä hänen mahdollisia mielenterveysongelmiaan? Hävettäisi itseännekin sellaisen jälkeen palata tuttavien eteen. Hänen nimensä ja kuvansa yhdistetään pitkään ihmisten mielissä siihen, mitä hänestä nyt kirjoitetaan. Jos kuulemanne juorut (mahd. perättömät) voivat olla tutkinnallisesti merkityksellisiä, älkää jakako niitä netissä, kertokaa ne poliisille. Idiootit.

Vierailija
5/31 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kaikkien luettavissa iltapäivälehtien sivuilta.

Vierailija
6/31 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne kyseistä ihmistä, mutta pelkään että on mennyt ehkä veteen...toivottavasti löytyy.

Kyllä mää sen arvasin että on vedessä...

Vierailija
7/31 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuten edellinen jo muutama viesti sitten mainitsi, nämä lapset ovat miehen edellisestä liitosta, eivät siis Minnan biologisesti.

Ilmeisesti mielenterveydellisiä ongelmia on tosiaan ollut jo jonkin aikaa. Toivottavasti löytyy vielä elossa.

Vierailija
8/31 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että toivottavasti löytyy ja toivottavasti myös kunnossa.

Vierailija
9/31 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari teini-ikäistä lasta. Yhteisiä lapsia ei ole.

Vierailija
10/31 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne kyseistä ihmistä, mutta pelkään että on mennyt ehkä veteen...toivottavasti löytyy.

Vierailija
11/31 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltapäivälehdessä kerrottiin, että etsinnät aloitettiin niin nopeasti Minnan sairastaman masennuksen takia. Itsemurhariski on hänen kohdallaan ilmeisti iso.

Lehdessä myös kerrottiin Minnan kadonneen aikaisemminkin, mutta silloin palanneen itse takaisin kotiin.

Vierailija
12/31 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asun samassa paikkakunnassa kuin tuo minna,ja monien huhujen mukaan minnalla on ollut vuosia mt-ongelmia..

Vierailija
13/31 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnan miehellä on kaksi poikaa edellisestä liitosta. Minna hoitanut näitä lapsia.

Vierailija
14/31 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut kyllä silloin rajavartiolaitoksen helikopterit etsimässä, ihan oman paikkakunnan pienellä porukalla etsittiin.

Vierailija
15/31 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen, että Minnan facebook-profiilin seinällehän pääsee vaikkei olisi frendikään. Kukahan on päivittänyt minnan facebook-profiilin tähän uuteen , mikä vastikään tuli.??? Jollain täytyy olla tunnukset tai sitten se on minna itse... Facebook ei automaattisesti ota uutta sovellusta käyttöön vaaan uuden tyyppinen profiili täytyy itse asentaa. miettikääpä sitä...

vaan alussa (viikko pari sitten) kysyttiin, haluatko uuden profiilin. Jos ei silloin halunnut, pikkuhiljaa se päivittyy uudeksi joka tapauksessa automaattisesti.

Vierailija
16/31 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/31 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ilmeisesti ole löytynyt? Minua ei kiinnosta oliko mt-ongelmia vai ei, mutta tunnen tuskaa perheen puolesta. Kunpa löytyisi!

Vierailija
18/31 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että masennusta ja taloudellisia ongelmia taustalla.

Tosi sääli koko perhettä. Sanonnan, että raha ei tuo onnea, voi heittää roskakoppaan. Köyhyys aiheuttaa masennusta.

Vierailija
19/31 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on minustakin vähän outoa että noin isolla porukalla etsitään. eräs minun hyvän päivän tuttuni katosi muutamia vuosia sitten, oli pari viikkoa kateissa ennen kuin löytyi itse murhan tehneenä. ei ollut kyllä silloin rajavartiolaitoksen helikopterit etsimässä, ihan oman paikkakunnan pienellä porukalla etsittiin.

Vierailija
20/31 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nopeasti kuin itsemurhariskin vuoksi? Mitä salaliittoteorioita teillä oikein on? Ihmiselämä ei ole mielestänne suuretsintöjen arvoinen? Pitäisi olla joku terroristiepäilty että saisi helikopterit liikkeelle, vai?