Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

salasuhde kaverin mieheen..

Vierailija
28.12.2010 |

Huoh, mulla on salasuhde kaverin miehen kanssa, tai oikeastaan tuttavapariskunnan miehen kanssa. Ollaan molemmat tahoillamme siis naimisissa ja lapsia on myös molemmilla. Perheemme viettävät paljon aikaa yhdessä. tavataan miehen kanssa kahdestaan harvakseltaan, ehkä kerran viikossa tai kahdessa, mutta seksi on aivan mahtavaa... Reilu puoli vuotta on tätä nyt jatkunut, kaikki alkoi vähän vahingossa.

Aika järkkyä vai mitä? Olen aivan ihastunut tähän mieheen, mutta en silti halua omastanikaan erota. Ehkä täytyy tämä kuitenkin lopettaa ennen kuin tästä jäädään kiinni...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan aavista mitään? Miten pystytte olemaan perheidenne kanssa kaikki yhdessä jos te kaksi panette salaa? Huhuh on meitä näköjään aika moneen junaan.

Vierailija
2/4 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin miehen työkaveri alkoi perheineen yks kaks vierailemaan tiheästi, seuraavaksi vaimo meni lasten poissaollessa miehensä työpaikalle yötä viettämään. Ainoa vaan että oli kiinnostuneempi minun miehestäni kuin omastaan. Sitten alkoi miehelle pukata tekstiviestejä, ensin tavallisia, sitten suhteesta vihjailevia. Mies ilmoitti ettei ole kiinnostunut, itse tiesin viesteistä alusta asti. Siihen sitten loppui vierailutkin ja viestittelyt. Työkaveri ei varmaan vieläkään tiedä millaisen nartun kanssa naimisissa onkaan, pitäisiköhän kertoa?! Saisi nekin lapset kenties paremman äitpuolen kuin äidin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavataan yleensä jossain "piilossa", autoilla siis ollaan liikkeellä. Yhdessä olo molempien perheiden läsnä ollessa oli alussa outoa ja ahdistavaa, nyt ei enää, vaan voin olla jo "normaalisti".

Aiemmin olen luullut, että minulla on moraalia, mutta näköjään ei ole. Morkkis on kyllä välillä kova, mutta kai se on se jännitys ja huuma, jota tältä suhteelta haen. Tuntuu kivalta olla haluttu, lienee sanomattakin selvää, että oma suhde on väljähtänyt. Miehen mielestä kaikki meillä on ok. En siis silti mietä syytä tästä salasuhteestani, vaan tiedän, että vastuu on minun. Olen kamala ihminen, tiedän sen. Hyvä äiti olen silti.

Vierailija
4/4 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

done that. kivaa oli niin kauan kuin sitä kesti, onneks tajuttiin lopettaa ajoissa eikä jääty kiinni. kavereita ollaan edelleen, välillä jotain seksuaalista vetovoimaa selkeesti on mutta ei sen kummempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän