Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eaglesin "konserteissa" Don Henley ei laula livenä nuottiakaan ja kaikki taustaharmoniat tulevat playbackkina.. Liput useita satoja... :D

Vierailija
06.06.2024 |

Eihän tuossa alkuperäisestä yhtyeesä ole kuin Don Henley enää mukana. 

Hän ei laula livenä nuottiakaan vaan kaikki tulee playbackkina.

Toinen laulaja (en muista nimeä) laulaa pääosin omat soolo-osuutensa livenä mutta hänelläkin ainakin yhdessä biisissä yksi korkea nuotti toistetaan playbackkina, koska hän ei enää pysty sitä laulamaan eli samaan biisiin on yhdistetty samalle laulajalle soololauluun aitoa live-laulua ja playbackkia. Ja eron huomaa selvästi missä kohtaa se vaihtuu playbackiksi koska volume-tasokaan ei pysy samana vaan volume yhtäkkiä droppaa yhdessä kohtaa. Aika epäammattimaisesti toteutettu..

Kaikki taustaharmoniat (ne joista Eagles nimenomaan on tunnettu) tulee playbackkina.

Bändi ilmeisesti soittaa instrumentteja sentään oikeasti livenä. On kai sekin jotain sitten.

Liput minimissään useita satoja dollareita per kappale.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja?

Vierailija
2/13 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin silti. Isoimpia legendoja jotka vielä esiintyvät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/13 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksaisi ikinä Eaglesin näkemisestä mitään. Maailman ehdottomasti yliarvostetuimpia bändejä.

Vierailija
5/13 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eagles ilman Glenn Freytä ei ole Eagles.

Vierailija
6/13 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eaglesin konsertti, alkava nousuhumala, Hotel California alkaa soimaan... voiko elämässä olla parempaa?

Vierailija
7/13 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt monta kertaa We love the 90s tai We love the 00s festareilla. Jotkut soittavat ja laulavat itse, moni esiintyy playbackina ja osa vain käy lavalla tanssimassa ja huuliaan liikuttamassa.

Mielummin tuota, kuin jotkut bändit ovat esittäneet kaiken itse aivan eri tavalla kuin ne levyllä on kuultavissa. Vaan makunsa itse kullakin.

Ps. Itse asiassa olin aivan hämmästynyt Bananaraman keikalla Lontoossa, kun niillä oli oikea bändi taustalla. Olin odottanut pelkkää play-backina laulamista.

Vierailija
8/13 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En maksaisi ikinä Eaglesin näkemisestä mitään. Maailman ehdottomasti yliarvostetuimpia bändejä.

Yleensä noissa isoilla keikoilla ei näekään livenä, vaan ison näytön kautta. Muuten siellä lavalla voisi heilua vaikka naapurin Rane, eikä suurin osa huomaisi mitään eroa.

Vierailija
9/13 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt Boney M livenä.

4 tyyppiä, joista kai yksi oli originaali ja taustanauhat. Nähty ja kuultu on By The Rivers Of Babylon

Vierailija
10/13 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja?

Onhan tässä monta pointtia, ihmiset maksavat brändeistä, vaikka saisivat käteen sutta ja sekundaa.

T viisaus ei asu meissä

Vierailija
11/13 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotel Californiakin pöllitty Jethro Tullilta.

Vierailija
12/13 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo vielä  mitään: Dion konsertissa muutama vuosi sitten Ronnie itse esiintyi hologrammina haudan takaa.

https://yle.fi/a/74-20088542

Vierailija
13/13 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissillä sama homma. Ja muilla bändeillä. Säälittävää.