Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa ihmistä, jolla on todellinen saamattomuusongelma!

Vierailija
28.12.2010 |

Vaikka te, jotka saatte tasaisesti kaikenlaista aikaan, hommat tehtyä ajallaan, siivottua, tehtyä käsitöitä, askarreltua, harrastettua, tms.

Tai te, joilla myös on ollut ryhtymisen vaikeutta, mutta olette saaneet ongelmanne hallintaan esim listojen tai muiden konstien avulla.

Kaikki konstit otetaan vakavasti. Olen kärsinyt tästä ongelmasta aikuiset vuoteni ja harmittaa, kun niin paljon jää aina tekemättä, kun valitsen töllön, nettisurffailun tai nukkumisen, tekemisen tilalla.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan perusvalintoihin; kaikki vaalea ja sokeripitoinen pois ja tilalle tuiki tavallista terveellistä ja kevyttä ruokaa- paljon proteiineja ja täysjyvää. Ei sen vaikutus mihinkään lakkaa, paranee vaan. Mutta olen taipuvainen makean perään- joten ihan helposti tuo ruokavalio ei aina pidä. Ja ero on siis huima.

Vierailija
22/22 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kestomotivaatio. Jos ei ole muuta syytä tehdä itselleen tärkeitä sekä välttämättömiä asioita niin kiitollisuus tästä hetkestä. Ei ole itsestäänselvää et on elossa, terve, kykenevä tekemään valinoja. Ei ole itsestäänselvää et on koti, lapsia- että ylipäätään voi päättää siitä mitä haluaa tehdä. Eilen tuli tv,stä aivan järkky sotadokkari taas ihmisten tuhoamisesta. Perheet; vaivalla kasvatetut kauniit lapset, suvut, sukupolvet- kaikki vaan kuoppaan ja kuula päähän. Vaikka jokainen elämä oli aivan erityslaatuinen. Vauvoja ei edes ammuttu, ravisteltiin vaan peitoistaan kuopan pohjalle. satojatuhansia ihmisiä. Kun järkytyksestä selvisin- tuli taas semmoinen olo että jokainen päivä elossa ja mahdollisena rakastavaan, inhimilliseen elämään on luxuxsta. Ettei nlasten tarvitse kärsiä jne.. Riittää motivaatiota elellä taas pitkäksi aikaa. Enkä tuon dokkarin jälkeen enää jaksa ottaa stressiä turhasta. Kiitollinen olen tällaisesta luksus-elämästä. JOka on niin monilta julmasti riistetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi