Kertokaapa sitten mikä on sopiva paino 173 cm pitkälle?
Niin tiedän sitten miten monta kiloa on av-raadin mielestä laihdutettava. ;) Ei vaan ihan tosi, mielipiteitä kerään.
Kommentit (71)
paino n. 61 kg ja olen hoikka. Lihasta jonkin verran mutta myös läskiä. Olen tyytyväinen painooni, vähän kiinteämpi korkeintaan voisin olla.
tai 70. ihme laihuusihanteita toisilla älä niitä usko
Mutta tykkäänkin hoikasta varresta. :) Itse olen 169 cm, painan 52 kiloa ja olen ihan ok. Pari kiloa voisi kyllä vaikka vielä tippuakin. Eli sanon, että max 55 kiloa olisi jees 173-senttiselle.
Menee kyllä jo alipainon puolelle. Itse olin lukioiässä aivan järkyttävä luuviulu, kun painoin tuon verran. Ja mittaa siis saman verran. Eräs lääkärikin luuli anorektikoksi.
Sen sijaan on ihan hauska kuulla tuota yleisempää mielipidettä, itse kun painan sen 62 ja mielestäni se on aika jees. Yli 65 kg:n kun meni, niin alkoi jo vähän näkyä naamassa ja muutenkin väärissä paikoissa (rasva ei kerry minulla ihanteellisiin paikkoihin valitettavasti). Toisaalta jos olisi esim. sellainen ruumiinmuoto, että paino kerääntyy tisseihin ja perseeseen, niin mikäs siinä vaikka painaisi esim. 70. Tuskin olisi liikaa.
on 68-70kg oikein sopiva.
Teinini 14v on 175cm ja painaa 58kg ja lisää saisi tulla painoa.
ja siitä millasessa kehossa itse viihdyt. Ite oon 171 cm ja 59 kg, jossa on vielä 'ylimääräsiä' raskauskiloja noin 3. Mulle on jokaikinen tuttu sanonu et ei tee yhtään pahaa ne 'ylimääräset', eli oon ilmeisesti ollu pikkusen liian laiha. (Tiedän kyllä itekkin et ainoostaan raskausaikoina oon ollu normaalipainon rajoissa)
Se on mielestäni ihan riittävän hoikka ainakin tällaiselle harteikkaalle, kapeavyötäröiselle, ihmiselle.
Teininä tosiaan lipsahti vähän anoreksian puolelle ja 173cm/ 52kg herätti kauhistunutta huomiota ;-)
On muuten tässä ketjussa paitsi poikkeuksellisen hoikkaa jengiä, myös melko pitkää porukkaa; itseäni yleensä pidetään kovin pitkänä, enkä olisi arvannut, että AV:ltä löytyy näin paljon samanpituisia... (Toisaalta ryhtini lisää pituuden vaikutelmaa, eli ehkä näidenkin mammojen rinnalla minua pidettäisiin pitkänä...)
Itse olen 173cm pitkä, ihannepainoni on 70kg!? Olen nyt 60kg ja käyn salilla 4krt viikossa, kesäksi tottakai ylimääräinen rasva pois mutta kesän jälkeen taas massankeräys käyntiin. Se riippuu aivan ruumiin rakenteesta, ei liian laiha eikä lihava. Oman mielen mukaan lähinnä
Itse olen 173cm pitkä, ihannepainoni on 70kg!? Olen nyt 60kg ja käyn salilla 4krt viikossa, kesäksi tottakai ylimääräinen rasva pois mutta kesän jälkeen taas massankeräys käyntiin. Se riippuu aivan ruumiin rakenteesta, ei liian laiha eikä lihava. Oman mielen mukaan lähinnä
Olen myös 173 ja n 60 kg. En jumppaa tai muutoinkaan kuntoile, joten reisissä ja mahassa on löysää. En todellakaan näytä kenenkään mielestä liian laihalta. Tissit on pienet, joten niihinkään ei mene kiloja. Viimeisilläni raskaana olen ollut 70kg. Ennen raskauksia olin 55 kg, silloin oli timmi ja hoikka.
oon 171cm ja paino vaihdellut lapsien jälkeen 57-80. okei, yli 75 kun menee niin on ihan kamalaa, mutta n. 71-75 kg:n kohdalla 29" farkut on mulle just sopivat (huom perse ja tissit on isoimmat kohtani eli vyötärö tuolloinkin alle70cm) ja alimmillaan 57 kg:ssa 25" farkut oli aivan liian suuret ja pienempää ei siihen hätään ollut, näytin kuulemma sairaalta. mielestäni aika pieniä painoja kans heitelty täällä mutta tosiaan, huomattavia eroja ihmisissä ja vartaloissa!
oon tuon pituinen ja painan 58kg. Mun mielestä ok paino, en todellakaan ole liian hoikka.
jos olet aikuinen nainen, niin varmaan sellanen 80-85 kg hyvä paino :)
Eli n. 56 - 74 kg. Ali- ja ylipaino ovat molemmat pahaksi terveydelle, joten siksi liputan normaalipainon puolesta, sanoi av mitä sanoi.
172cm ja painoin muutama vuosi sitten 55kg,en näyttänyt hyvältä vaan sairaalta. Kun lihoin ja painoin about 72kg olin itsekin todella tyytyväinen,olin edelleen hoikka,mutta hyvännäköinen.
Nyt painan 88kg,enkä edelleenkään ole läski vaan muotoja on tullut lisää,sain juuri vauvan ja puntari kävi 100kg! että sanoisin riippuu kait vartalonmuodoista.
Mä olen 173 cm pitkä ja painan 67 kg. Syön terveelliseti ja harrastan paljon liikuntaa. Alle 65 kiloisena olen liian laiha omasta ja muiden mielestä.
Ja painan 69kg, mulle paras paino on siina 66kg.
Yli 70 kg ei mun paino saa menna missaan nimessa, muuten on kurja olo
Olen 11v tyttö ja painan 70,3 ja mitta 149 cm auttakaa laihduttamaan jooko
Itse olen 173, ja vuoden alussa aloitin laihdutuksen kun 69 kiloa tuntui olevan ihan liikaa. Tällä hetkellä olen 62 kg, ja pari kiloa matkaa vielä tavoitteeseen. Olen kuitenkin nytkin ihan sopusuhtainen, eli oman kokemukseni perusteella 60 - 63 kiloa on jees! :)
1.73(m)*1.73(m)*18(BMI) = noin 54 kg jos haluat että 90% miehistä pitää sinua tosi seksikkäältä.
Yläraja on suunnilleen 1.73(m)*1.73(m)*24(BMI) = 72kg jolloin alle 10% miehistä pitää sinua seksikkäänä.
Naisille sopii että olet yli 1.73(m)*1.73(m)*23(BMI) = 69kg
Itse olen sen 179 pitkä ja tällä hetkellä 61kg. Olen kokoa 36, enkä mielestäni liian laiha, vaan sopiva. Olen painanut aikoinani sen 100kg, ja vihasin vartaloani. Nyt olen tyytyväinen, viihdyn kehossani. Liikun päivittäin, lihasta löytyy myöskin. En vain henkilökohtaisesti pidä esim. näkyvistä vatsalihaksista, mielestäni ne on naisella aika järkyttävät. Tai hauis, mikä on reiden paksuinen. Hrr!