Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Feikki-Uggit

Vierailija
28.12.2010 |

Miksi maksaa yli 200€ aidoista UGGesita, kun samanlaisia kenkiä saa yli puolta halvemmalla? Ja ovat taatusti ihan yhtä hyviä ja lämpimiä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne feikit eivät ole lampaannahkaa villasisuksella vaan jotain tekonahkaa tekokarvalla. Siksi.

on ainakin nahkaa ja lampaanvilla sisuksella. Ja hyvät ja lämpimät kengät on.

Tai ainakin luulen että ne on feikit koska olivat niin halvat vaikka niissä ugg lukeekin=)

Vierailija
2/7 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitkä ovat aitoja UGGeja! Tulkaa sitten ihmettelemään=)

Halusin itse laadukkaat ja ennenkaikkea lämpimät kengät. Siksi UGGit! Aitoa lampaan nahkaa, aidolla villavuorilla. Omat kenkäni ovat myös made in Australia (tosin sillä valmistusmaalla ei ollut minulle kovin suurta merkitystä).

Mielestäni n. 200 euroa nahkaisista laadukkaista kengistä ei ole paljon!

20 eurolla ei saa nahkaisia kenkiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä aidot Uggit nimenomaan on australialaiset, mitä saa noin 100 eurolla. UGG Australia -merkkiset sitten taas maksaa noin 200 e ja ne ovat kiinalaisia eivätkä ole australiaa nähneetkään muuta kuin nimessä.

mitkä ovat aitoja UGGeja! Tulkaa sitten ihmettelemään=)

Halusin itse laadukkaat ja ennenkaikkea lämpimät kengät. Siksi UGGit! Aitoa lampaan nahkaa, aidolla villavuorilla. Omat kenkäni ovat myös made in Australia (tosin sillä valmistusmaalla ei ollut minulle kovin suurta merkitystä).

Mielestäni n. 200 euroa nahkaisista laadukkaista kengistä ei ole paljon!

20 eurolla ei saa nahkaisia kenkiä...

Vierailija
4/7 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mun feikit

että ne feikit eivät ole lampaannahkaa villasisuksella vaan jotain tekonahkaa tekokarvalla. Siksi.

uskotteletko tosissasi itsellesi että joku lammas olisi tapettu jotta sen nahasta voisi tehdä sinulle noin 20 euron kengät? voihan ne olla ihan kivat, mutta nahkaa ne eivät ole nähneetkään. kaikki ugg-tyyliset musta rumia ja ällöttävintä se nahka niissä aidoissa. lampaiden ei tarvitse kuolla, jotta mulla olisi lämmin.

Vierailija
5/7 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden tuotteita tekevät lapset, vai?

Vierailija
6/7 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/7 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset