Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vastaa rehellisesti! Onko miehesi koskaan lyönyt tai töninyt sinua?

Vierailija
13.12.2006 |

Kauanko yhdessä olette olleet?

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. 11. vuosi alkaa yhdessä nyt.

Vierailija
102/116 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole lyönyt eikä töninyt, eikä pahaa sanaa sanonut näiden 40 yhteisen vuoden aikana. 

Päinvastoin meillä, näiden 40 yhteisen vuoden aikana tehnyt kaiken tuon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset kommentoi tänne pelkkiä aikoja siitä kuinka kauan ovat olleet yhdesä? Se ei tuo tähän keskusteluun mitään ilman että vastaatte alkuperäiseen kysymykseen. Järki hei älä jätä

Siksi koska naiset ovat tyhmiä 

Kyllä ne on vastanneet. Olisit nyt lukenut ketjua, niin syykin pelkkiin vuosiin olisi selvinnyt. Taidat olla tyhmä.

Vierailija
104/116 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan, yhdessä 32v. Enkä minäkään häntä.

Vierailija
105/116 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotta tuli yhdessä syksyllä, eikä ole osoitanut väkivallan merkkejä millään tavalla. Ei edes turhautuessaan. <3

Vierailija
106/116 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. 12 vuotta yhdessä. 

Vierailija
107/116 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä erään tutkimuksen tuloksia:

Almost 24% of all relationships had some violence, and half (49.7%) of those were reciprocally violent. In nonreciprocally violent relationships, women were the perpetrators in more than 70% of the cases. 

Vierailija
108/116 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja sanon, et säälittävä raukka on mies, joka akkaansa hakkaa! En itse ole kuin kerran joutunut puolustamaan itseäni väkivallalla itseäni väkivallasta. Tapausta en enemmän avaa mutta ei ollut muuta vaihtoehtoa. Enkä aloittanut tilannetta ja sitä paitsi puolustin toista henkilöä.

Omassa perheessäni edes teinit eivät aikoinaan käyttäytyneet väkivaltaisesti. Nyt jo aikuisia. En muista edes suuttuneenkaan kovin kummoisesti, vaikka teinit yleensä ovat ärhäköitä mieltään osoittamaan. Vaimon kanssa toki on ollut riitaa mutta suukopu asteelle on jäänyt. Kestää max. Puolituntia. Yleensä edes 5 minuuttia. Ja harvoin tapahtuu. Nyt en edes muista milloin viimeksi. Vaimo kyllä tiuskii aika usein mutta olen ajatellut sen asian olevan "naisväelle" ominaista. Ei se riitaa johda. En vain jaksa noteerata asiaa, että sen riidaksi nostaisin. Miksi nostaisin?

Ennen olin toisenlaisen. Aika on tasoittanut. Mutta en silloinkaan käsiksi käynyt kehenkään, tuota 1 kertaa lukuunottamatta.

Vierailija
109/116 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Almost 24% of all relationships had some violence, and half (49.7%) of those were reciprocally violent. In nonreciprocally violent relationships, women were the perpetrators in more than 70% of the cases. 

Meni mammat hiljaiseksi kun totuus tuli ilmi 

Vierailija
110/116 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meni mammat hiljaiseksi kun totuus tuli ilmi 

Minua on yksi exä paiskonut seiniä päin ja voin myöntää, että itse olen antanut avokämmenellä. Onneksi noista jutuista on aikaa. Ikää ja älliä tullut lisää. Exästäni en tiedä, mutta itse kasvoin väkivaltaisessa kodissa. Uskon senkin vaikuttaneen. 

Vierailija
111/116 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä ollaan oltu 33 vuotta. Ikinä ei ole ollut millään lailla väkivaltainen. Joskus harvoin riidellään ja silloin ääni voi vähän nousta.

Vierailija
112/116 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen ei

Exä kyllä

Vierailija
113/116 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyinen ei

Exä kyllä

Nykyisen kanssa 22 vuotta

exän kanssa 5 joista 5 oli liikaa

Vierailija
114/116 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

päädyin itse kolmesti putkaan koska, annoin munattomalle miehelleni köniin haki vielä lähestymiskieltoa säälittäviä tollaset

Vierailija
115/116 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on se. Että sinua kohdellaan kuten annat kohdella.

Se ei tarkoita sitä, että sinä olet syyllinen toisen väkivaltaisuuteen.

fool me onceshame on youfool me twice, shame on me

Jos ensimmäisen lyönnin tai tönimisen jälkeen jäät suhteeseen, seuraava kerta menee käytännössä sun omaan piikkiin. Viimeistään se pitää olla se viimeinen pisara, se joka saa sinut lähtemään. Älä koskaan usko väkivaltaista ihmistä, vaikka kuinka itkisi ja vannoisi, että se oli vahinko, hän ei enää koskaan tee niin. Se itku ja vannominen ei riitä. Se toinen kerta kun tulee, sinä et aiheuta sitä, et vaikka sanoisit vastaan, tai jättäisit jotain tekemättä tai tekisit jotain. Mutta olet antanut ensimmäisen kerran anteeksi, ja se on lupa toistaa teko, koska sinähän annat sen anteeksi toisenkin kerran, ja kolmannen, ja neljännen... et  lähde pois, vaan jäät hakattavaksi koska rakastit, ja sitten pelkäsit.

Ihan sama, oletko mies vai nainen, onko kyseessä fyysinen, henkinen vai taloudellinen väkivalta. Pidä puolesi. Hae apua. Älä anna lupaa käytökselläsi jatkaa sinun pahoinpitelyäsi.

Vierailija
116/116 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, ja yhdessä 29 vuotta.