Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vastaa rehellisesti! Onko miehesi koskaan lyönyt tai töninyt sinua?

Vierailija
13.12.2006 |

Kauanko yhdessä olette olleet?

Kommentit (116)

Vierailija
81/116 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole koskaan yrittänyt mitään sen suuntaista. Ainoaksi kerraksi jäisi. Jos olet väkivaltaisessa suhteessa, lähde nyt heti.

Väkivaltaisuudesta voi myös "parantua" vai miten se sanotaan. Päästä eroon siitä tavasta. Meillä auttoi yksi poliisin kanssa keskustelu.

No minä tosiaan olen toivonut kerta toisensa jälkeen. Mutta en usko hänellä olevan toivoa. Varsinkaan poliisi tuskin auttaa, jossain vaiheessa selvisi että ex on hakenut lähestymiskiellon, sitä en tiedä mitä mies on tehnyt, ei myönnä vaan väittää että väärinkäsitys.

Niin ja jossain vaiheessa selvisi myös sakkotuomio jonkun riepottelusta.

Sillä vaan napsahtaa, ja se on kuin unessa.

Vierailija
82/116 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taitaa puolet porukasta valehdella tai sit täällä trolli kirjoittaa kaikki nämä, niin ihanaa unelma elämää elämme... Jokin ei nyt täsmää tilastojen kanssa. 

Siis väität että puolet suomalaisista miehistä on väkivaltaisia vaimonhakkaajia?

Isäni oli sellainen, äitini lähti kun olin 2v, isäpuoli ei ole, ja he ovat olleet naimisissa yli 40v.

Mun ex oli myös alkoholisti, mutta edes hän ei ollut minua kohtaan väkivaltainen koska tiesi että se on sitten ensimmäinen ja viimeinen kerta.

Nämä on oikeastaan kyllä pahimmat mitä tiedän, siis alkoholisteja.

Muilla lähipiirissä ei ole miehet edes juoppoja, eikä oma miehenikään jonka kanssa on oltu 23 vuotta.

Kyllä ne väkivaltaiset onneksi on vähemmistö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/116 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset kommentoi tänne pelkkiä aikoja siitä kuinka kauan ovat olleet yhdesä? Se ei tuo tähän keskusteluun mitään ilman että vastaatte alkuperäiseen kysymykseen. Järki hei älä jätä

Johtuu juuri siitä että vanha ketju, ja ne on vastanneet otsikkoriville osaksi.

Vierailija
84/116 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole. Jos olisi, hän olisi ex-mieheni. 

Avioliittossa 28v

Vierailija
85/116 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, 30v yhdessä. Ei se uskaltaisi, koska saisi lähtöpassit heti. Minua ei lyödä eikä tönitä eikä meillä kännissä örvelletä. Koti on koti eikä mikään taistelutanner. 

Vierailija
86/116 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt miehen vitjat ovat läpsineet pimppihuuliani ja mies on läpsinyt pulleaa peppuani :)

Vierailija
87/116 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten? EVVK.

Vierailija
88/116 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Yhdessä 23 vuotta.

Vierailija
89/116 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvulla ei ollu turvakoteja.Pelkäsin erota koska lapset olisivat joutuneet mieheni luokse vkl. Hekin pelkäsivät isäänsä.Siksi yritin kestää ,mut nyt tekisin toisin

Vierailija
90/116 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lyönyt eikä töninyt, eikä pahaa sanaa sanonut näiden 40 yhteisen vuoden aikana. 

Vierailija
91/116 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies useasti. Heti suhteen alussa kävi useasti päälle mustasukkaisuuden takia. Sitten useita hyviä vuosia, kunnes taas lopussa mustasukkaisuus aktivoitui ja töniminen ja retuuttaminen ja lopulta lyöminen aktivoitui. Lähdin ennen kuin olisi lähtenyt henki. Jokin surmauutinen havahdutti.

Nykyinen on ihana ja hellä, hyväitsetuntoinen tosimies <3

Vierailija
92/116 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasit ja Antit on aika väkivaltaisia. Tänään on vangittu Pasi Antti Penttinen epäiltynä vaimonsa raakasta mur.hasta?

Vierailija
93/116 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Yhdessä ollaan oltu n. 20 vuotta. Vähäiset riitamme ovat verbaalisia.

Vierailija
94/116 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yksikään kolmesta kumppanista ollut väkivaltainen. Nykyinen kerran heitti oman puhelimensa seinään kun oli hankala keskustelu, se on hurjin konfliktimuistoni. Olen niin herkkä luonne että en halua olla lähellä potentiaalisesti väkivaltaisia ihmisiä.

Surullista kuinka moni on ja vielä hankkii lapsia. Älkää nyt luojan tähden lisääntykö jos perheessä on väkivaltaa, henkistä tai fyysistä.

Vierailija
95/116 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, yhdessä 35 vuotta. En hyväksyisi tuollaista käytöstä keneltäkään.

Vierailija
96/116 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Sitä ei tiedä kukaan lähipiirissämme, eikä uskoisi. Vedin takaisin ja lujaa. Nykyisin mieheni on lastenlasten kanssa leikkivä merikarhu. Emme enää matsaa vaan vedämme täysin yhtä köyttä. Nuoruuden uho on takana.

Vierailija
97/116 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset kommentoi tänne pelkkiä aikoja siitä kuinka kauan ovat olleet yhdesä? Se ei tuo tähän keskusteluun mitään ilman että vastaatte alkuperäiseen kysymykseen. Järki hei älä jätä

Siksi koska naiset ovat tyhmiä 

Vierailija
98/116 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole koskaan yrittänyt mitään sen suuntaista. Ainoaksi kerraksi jäisi. Jos olet väkivaltaisessa suhteessa, lähde nyt heti.

Väkivaltaisuudesta voi myös "parantua" vai miten se sanotaan. Päästä eroon siitä tavasta. Meillä auttoi yksi poliisin kanssa keskustelu.

No minä tosiaan olen toivonut kerta toisensa jälkeen. Mutta en usko hänellä olevan toivoa. Varsinkaan poliisi tuskin auttaa, jossain vaiheessa selvisi että ex on hakenut lähestymiskiellon, sitä en tiedä mitä mies on tehnyt, ei myönnä vaan väittää että väärinkäsitys.

Niin ja jossain vaiheessa selvisi myös sakkotuomio jonkun riepottelusta.

Sillä vaan napsahtaa, ja se on kuin unessa.

Tuo on jokin aivotoiminnan häiriö. Liittyy usein sosiopatiaan tms. Sitä ei voi parantaa. Muutenkin pitää olla oma motivaatio, jos tahtoo muuttua.

Vierailija
99/116 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska naiset ovat tyhmiä 

Mutta väkivaltaiset miehet eivät ole?

Vierailija
100/116 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän ei siis tarkoita, että VAIN miehet voivat olla väkivaltaisia.

Kyllä naisetkin osaavat lyödä, pahimmillaan jopa lapsiaan.