Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysytään toisin päin: Miksi ET laittaisi 7-v. poikaasi uimahallissa miesten puolelle?

Vierailija
27.12.2010 |

En ymmärrä, mikä tässä on ongelma. Poika käy muutaman kerran isänsä tai jonkun muun miehen kanssa miesten puolella harjoittelemassa. Sen jälkeen hän voi vallan mainiosti mennä sinne yksin.

Kyllä normaali 7-vuotias tällaisesta selviytyy. Erityislapset ovat asia erikseen, eikä heidän äitiensä kuulu nyt vastata tähän.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menette uimaan, kysytte uimahallin tiskiltä, mikä on ikäraja. Ja noudatatte sitä. Se vaihtelee eri kaupungeissa. Miksi teidän pitää alkaa kiusaamaan toisianne ja jopa lapsianne? Kamalaa luettavaa.... Rauha nyt!

Vierailija
22/64 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ne miestenpuolen miehet nyt pelottavat pikkupoikien äitejä? Pojat ovat pian juuri niitä samoja äijiä, joita te ilmeisesti epäilette perversseiksi ja pedofiileiksi. Tässä aikuisten miesten pelossa on jotain perin juurin kieroa. Mitä te pojille opetatte, että aikuiset miehet ovat perverssejä, joita pitää varoa? Hmmm, mistäköhän niitä perverssejä pedofilejä kasvaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan sitten sitä mieltä että pedofilia on ihan ok koska kohtahan ne lapset ovat jo täysi-ikäisiä?

miksi ne miestenpuolen miehet nyt pelottavat pikkupoikien äitejä? Pojat ovat pian juuri niitä samoja äijiä, joita te ilmeisesti epäilette perversseiksi ja pedofiileiksi. Tässä aikuisten miesten pelossa on jotain perin juurin kieroa. Mitä te pojille opetatte, että aikuiset miehet ovat perverssejä, joita pitää varoa? Hmmm, mistäköhän niitä perverssejä pedofilejä kasvaa...

Vierailija
24/64 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla logiikalla voisi ajatella, että on väärin opettaa lasta menemättä esim. vieraan ihmisen mukaan.

Ne ihmiset ovat niitä samoja joita me juuri kasvatamme. Miksi siis opettaa, että aikuiset vieraat ovat epäilyttäviä?

Mistäköhän niitä epäilyttäviä aikuisia kasvaa...

Vierailija
25/64 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on täynnä mahdollisia pedofiileja ja pervoja ja siksi on parempi saunoa äidin kanssa naistenpuolella? Ei ihme jos poikia pelottaa mennä yksin sinne miestenpuolelle.

Vierailija
26/64 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän 12 v poika tulee kanssani naisten puolelle Töölön uimahallissa- Hän on pienikokoinen ja joutui epämääräisen miehen huomion kohteeksi vuosi sitten miesten puolella. Poikaani ei onneksi häiritse itseään olla nasiten puolella. Varmaan jo 13 v siirtyy miesten puolelle.

Vierailija
27/64 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaisiko toimia riittävän itsevarmasti, jos joku "namusetä" alkaisi runkata uimahallin vessassa lapsen nähden?

Olen itse nainen ja minulle kävi näin lapsena ollessani isäni kanssa uimahallissa miesten puolella. En uskaltanut kertoa edes isälleni.

Tästä syystä en päästä omia lapsiani yksin uimahalliin. Poikani/tyttöni saa kyllä mennä parhaan kaverinsa kanssa kahdestaan saunaan/uimahalliin, muttei koskaan yksin.

Vierailija
28/64 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän 12 v poika tulee kanssani naisten puolelle Töölön uimahallissa- Hän on pienikokoinen ja joutui epämääräisen miehen huomion kohteeksi vuosi sitten miesten puolella. Poikaani ei onneksi häiritse itseään olla nasiten puolella. Varmaan jo 13 v siirtyy miesten puolelle.

Itse olin 12 v. jo 7 -luokalla, eikä minua olisi saanut väärälle puolelle kyllä millään konstilla...

Voisiko joku tuttu mies mennä poikasi kanssa miesten puolelle?

Vierailija
29/64 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tajuatteko, että monet pienet 12v mussukat harrastavat jo seksiä! en sano että se on oikein, mutta ei ole tuokaan...

Vierailija
30/64 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini EI UI. EI missään tilanteessa, jollei henki siitä riipu. Menin aina siis isäni ja veljeni kanssa uimahalliin, miesten puolelle. 6-7 -vuotiaana menin ensimmäistä kertaa yksin naisten puolelle. Jännitti ihan hitosti, ja kuinka ollakkaa, unohdin siinä jännityksissäni laittaa uimapukuni ennen altaaseen menoa. Voin kertoa, että pikkuisen hävetti, kun allasvalvoja tuli noutamaan ylös ja käski mennä laittamaan uikit. :D mutta siitä asti kuitenkin yksin kävin naisten puolella, eikä siellä tosiaan kukaan minusta huolehtinut. Miesten puolella joku joskus jopa tarjoutui antamaan uikkarit, jos isukki oli ne liian ylös laittanut.

Vierailija
31/64 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta 9-vuotiaana itse ilmoitti että uskaltaa jo mennä yksin sinne, ja näin ollaan tehtykin siitä saakka. En tietenkään pakota mukaani naisten puolelle kun poika kokee itse olevansa nyt valmis. Ei ole kuin koulun kautta käynyt uimahallissa miestenpuolella.

Vierailija
32/64 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksin pärjää, mutta kavereiden kanssa paremmin. En nyt noin iän perusteella alkaisi asioita muiden lapsille määräilemään mitä pitää osata tehdä.

Tuskin kouluikäinen naisten puolelle haluaa ja vaikka teistä VAIN NAINEN OSAA LASTA KASVATTAA niin ihan hyvin isän kanssa se pikkupoika/tyttö/erityislapsi voi mennä uimahalliin.

En usko koko tämän asian oikeasti olevan ongelma kuin tällä palstalla.

Vierailija
33/64 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 8- ja 7-vuotiaiden tyttöjen äiti (ja tytöt todellakin menevät naisten puolelle käydessään isänsä kanssa uimassa)

Vierailija
34/64 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi lapsistani on jo joutunut pedofiilin puristelemaksi. Lapsella on oltava suojelija uimahallissa.

Vierailija
35/64 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole mitään estettä laittaa tuon ikäistä miesten puolelle.Pari opetuskertaa pitäisi riittää.

Vierailija
36/64 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAIN NAINEN OSAA LASTA KASVATTAA niin ihan hyvin isän kanssa se pikkupoika/tyttö/erityislapsi voi mennä uimahalliin.

tai edes lähipiirissä miestä?

Vierailija
37/64 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uimahalliin miesten puolelle enkä olisi kyllä uskaltanut päästääkään

Kyllähän hän varmasti olisi pesuista ja saunomisista ja uikkareiden pukemisista selvinnyt mutta olisi voinut juosta ja kaatua liukkaalla kaakelilattialla, joutua jonkun pervon kähmittäväksi tai unohtaa ettei saa mennä altaaseen ennen toisesta pukuhuoneesta tulevaa uimataitoista aikuista. Kaikki tavarat tuskin olisivat myöskään tulleet pojan mukana kotiin.

Vierailija
38/64 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko 12 v pojan ottaa vielä naisten puolelle?

Vierailija
39/64 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi lapsistani on jo joutunut pedofiilin puristelemaksi. Lapsella on oltava suojelija uimahallissa.

Vierailija
40/64 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun päästän sen miestenpuolelle päättyy taas joku osa lapsuutta.

En ole valmis, lapsi osaa toimia itse mutta uimahallissa sanotaan että uimataidotonta ei saa päästää näkyvistä..

Meilläpäin hallissa ei lapsi ylety itse nostamaan pyyhettä roikkumaan.

Entä jos sielä on jotain isompia poikia jotka huomaa lapseni ja alkaisivat tekemään kiusaa? Tai joku seksuaalisesti kiero tekee ties mitä?

Ekaluokkalaiset on hei pieniä vielä.. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan