Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysytään toisin päin: Miksi ET laittaisi 7-v. poikaasi uimahallissa miesten puolelle?

Vierailija
27.12.2010 |

En ymmärrä, mikä tässä on ongelma. Poika käy muutaman kerran isänsä tai jonkun muun miehen kanssa miesten puolella harjoittelemassa. Sen jälkeen hän voi vallan mainiosti mennä sinne yksin.

Kyllä normaali 7-vuotias tällaisesta selviytyy. Erityislapset ovat asia erikseen, eikä heidän äitiensä kuulu nyt vastata tähän.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka mukaan alle 8-vuotiaita ei tule päästää uimahalliin ilman yli 15-vuotiasta huoltajaa seuranaan. Koskee myös pukutiloja.

Vierailija
62/64 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari huonoa kokemusta olen kuullut uimahallista. Isän tai muun tutun miehen kanssa tai opettajan tms kanssa tottakai voisi mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan yhtä paljon ne juoruaa kuin ne tytöt!

Olen itse tyttö eikä ekaluokkalaisena tollaseen asiaan itse olisi edes kiinnittänyt huomiota.

Ja varsinkin jos sen sanoo lapselle että joutuisi yksin menemään miesten puolelle niin olisi oma sympatia riittänyt.

11

Vierailija
64/64 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka hän on aivan oikealla puolella?

Poika määrää ja hallitsee myös NAISTEN PUOLELLA! Niin niistä pojista sovinisteja kasvatetaan. Tytön arvolla ja mielipiteellä ei ole mitään väliä kun onhan se poika sentään mies!

Oletko tietoinen että siellä NAISTEN puolella on myös isompia tyttöjä, joilla on murrosikä alkanut eivätkä todellakaan halua esiintyä kouluikäisen pojan edessä alasti. Sitten seuraavana päivänä koulussa joutuvat kuuntelemaan kun nämä pojat rallattavat että 5A:n Maijalla kasvaaa pimpissä karvoja!

No ehkä pääasia onkin että SINUN POIKASI takia joku tyttö joutuu lopettamaan uintiharrastuksen.

Aivan yhtä paljon ne juoruaa kuin ne tytöt!

Olen itse tyttö eikä ekaluokkalaisena tollaseen asiaan itse olisi edes kiinnittänyt huomiota.

Ja varsinkin jos sen sanoo lapselle että joutuisi yksin menemään miesten puolelle niin olisi oma sympatia riittänyt.

11

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän