Hei läskit! miksette aloita laihdutusta jo nyt heti. miksi pitää odottaa
sitä maagista päivää,vuoden ensimmäinen pv. ja siis ikuiseen tuomioon tuomittu lauseet" kun on uudet vuodet ja yhdet toisetki juhlat tässä vielä ja ja ja " SELI SELI SELIIIIIIIIIIIII. IHMEKKÖS OOTTEKI LÄSKEJÄ
Kommentit (15)
tai ei,,mässäsitkö joulun ja aloitit sitten maha polleena?
kovasti aloitta tänään. Ja sitten tuo ukko toi suklaata... Paska minä.
sen sijaan että heittäisin ne roskiin, tai lihottaisin niillä naapuria. Tuskin kuitenkaan lopputuloksen kannalta on merkitystä seuraavilla 4 päivällä? Mutta pääsitpäs purkamaan läskivihaasi oikein isoon ääneen! Hyvää uutta vuotta sullekin. T: 3kk sitten synnyttänyt.
sitä maagista päivää,vuoden ensimmäinen pv. ja siis ikuiseen tuomioon tuomittu lauseet" kun on uudet vuodet ja yhdet toisetki juhlat tässä vielä ja ja ja " SELI SELI SELIIIIIIIIIIIII. IHMEKKÖS OOTTEKI LÄSKEJÄ
halua tulla yhtä huonoksi kirjoittajaksi kuin sinä laiheliini siellä. Koko teksti pelkkiä kirjoitusvirheitä täynnä. Mieluummin olen fiksu ja läski kuin tyhmä ja laiha.
minä en aloita (tai jatka) laihdutusta 1.1. Vaan sitten kun sattuu huvittamaan - seuraavan -10kg:n deadline on kuitenkin vasta 1.6. joten kiirettä ei ole.
ihmisestä tyhmää, pikemminkin ihmisestä joka viitsii väittää niin. t.ei ap
nälkäkuurilla, kun kirjoitustaitokin ontuu. Ehkä elimistö on rasvahappovajeessa. Se aiheuttaa myös ärtyisyyttä ja psyykkisiä ongelmia.
Itseensä tyytyväinen ihminen ei arvostele ketään läskiksi tai muuksikaan.
Taas kerran kirjoittaja, joka moittii muita korottaakseen itseään.
Joo, okei. Sain niin paljon pontta aloituksestas, että aloitan laihdutuksen JUST NYT. Itse asiassa olen just menossa nukkumaan, että sattu hyvään saumaan tämäkin tilanne. :)
ihmisestä tyhmää, pikemminkin ihmisestä joka viitsii väittää niin. t.ei ap
tai ainakin sivistymättömyyden. Ja me läskit halutaan herkutella täysin rinnoin (rinnat, niitä sulla tuskin on?) joulun ajan. On ihanaa nauttia herkuista ilman tunnontuskia. Oih, tuota joulusuklaiden tuomaa nautintoa! Otanpa ison lasin kaloririkasta Baileysia seuraksi... Slurps! Lisäksi kinkun jämät, mmmmm! Ja koska jouluruokaan on jo kyllästynyt, nappaan puoli pussia Kartanon sipsejä (mies syö puolet) ja PizzaTaxin Pizza tekee hyvää kurnivalle vatsalleni.
Jepjep, se 1.1.2011, kun dieetti alkaa :-) !
tai ei,,mässäsitkö joulun ja aloitit sitten maha polleena?
No mä ainakin mässäsin jouluna ja bmi on 20, paheksutko muakin? Ylipainoisetko ei saisi jouluna herkutella?
dieettejä edes ajatuksissa. Pikemminkin paino pitäisi saada pysymään tässä nykyisessä. Otankin lisää suklaata..
Puhu sinä AP vaan paskaa, niin me tässä nyökytellään ja ollaan uskovinamme. =D
haluan nauttia jouluherkuista vielä.
mutta niitä heikkoja hetkiä ja repsahduksia tulee niin usein, että läski on ja pysyy. Tämä on mieltenterveysongelma ennenkaikkea.
onko nyt mieli hyvä?