Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gallup meille isorintaisille naisille

Vierailija
27.12.2010 |

Nautitteko siitä, että miehet katsovat rintojanne ja viette paikassa kuin paikassa huomion? Korostatteko pukeutumisellanne rintojanne?

Minä nautin ja käytän avokaulaisia puseroita. Minusta on ihanaa kun huomaan herättäväni miesten huomion ja voin harrastaa pikkuflirttiä heidän kanssaan.

Olen hoikka ja minulla on rinnat kokoa E.

Kakkosneloset älkää vaivautuko tähän ketjuun, kiitos. Pidetään ketju asiallisena.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan koen että työ elämässä hankaloittaa olla isorintainen, luonnostaan vaaleahiuksinen, nuori nainen...

vanheneminen poistaa ainakin tuon ongelman.

sitä odotellessa...

Vierailija
22/26 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuppikoko 75DD ja bmi 22. Miehet puhuu tisseilleni ja voi taivas miten se ärsyttää. Tuntuu ettei ole mitään merkitysrtä mitä sanon, kaikki huomio menee tuohon alemmas :( Ja en todellakaan korosta rintojani, päinvastoin, ongelmana on vaan ettei näitä juuri piilotella vaikka haluaisinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vie huomiota missään paikassa. Mulla on aika isot rinnat, 70G, joissain malleissa 75F, olen normaalipainoinen. Käytän melko vartalonmyötäisiä puseroita ja avaria kaula-aukkoja, koska ne sopii mulle paremmin kuin löysät vaatteet ja tiukemmat kaula-aukot. Mutta ei mun rintoja kukaan ole koskaan kommentoinut ja tosiaan tuijotuksia en huomaa. Ai niin, kysyihän mammografiakuvaaja varmaan kolme kertaa, että eikö rintoja varmasti ole leikattu. Se on kuulemma tosi tärkeä tietää, kun kuvia tulkitaan. En yhtään ymmärrä, miksei se mennyt jakeluun jo eka kerralla, että ei ole leikattu.

Vierailija
24/26 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri tuskaili ekaa mammografiaansa, että miten hän menee kun ei muuta väliin laitettavaa kuin nänni :)

No ongelmansa näissäkin..niskakipuja, juokseminen vaikeaa ja sopivia paitapuseroita vaikea löytää

Vierailija
25/26 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kun on muuta paljon tärkeämpää tarjottavaa ihmisille ja muillekin kuin miehille! Vaihtaisin milloin tahansa nämä prkleen hinkit kakkosneloseen, minusta nämä on pelkkä rasite kaikkeen mitä arvostan urheilua, ryhtiä, kivuttomuutta, älyllisyyteni kunnioittamista, jne. Olen jo alkanut säästää pienennysleikkausta varten.

Vierailija
26/26 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joka tapauksessa korostan rintojani pukeutumisessa ja pidän siitä :) toisaalta kerran olen ollut työhaastattelussa jossa mieshaastattelija puhui koko ajan rinnoilleni ja se ärsytti...ja silloin en niitä edes korostanut!