Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joululahjoista. Sain mieheltä lahjakortin vaatekauppaan.

Vierailija
27.12.2010 |

Osti sellaiseen kauppaan josta en ole ikinä löytänyt itselleni yhtään mitään. Olisi laittanut sen 200€ kuoreen ihan seteleinä. Olisin voinut maksaa paria laskua silläkin rahalla. Nyt pitää ostaa rytkyjä jota en ikinä tule pitämään ja laskut jää maksamatta.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onhan esprit:llä kaiken näköistä vaatetta, aika hassu maku sulla jos mikään ei käy.

Vierailija
22/30 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Espritillä on ihania vaatteita. Nuorekkaita ja kivan värisiä. Varmaan sieltä jotakin löytyy.

Mun mies ei ostanut mulle mitään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

löydy?

Vähän tulee sellainen fiilis noista sun kommenteista. Espritilla kun on paljon ihan mustaa, ruskeaa, sinistä YKSIVÄRISTÄKIN vaatetta, ei kaikki ole mitään ruudullista paskaa kuten väitit. On takkeja, farkkuja, T-paitoja... perussälää. Paitsi tietenkin jos on sotanorsukokoa, niin kandee pyytää seuraavan kerran lahjakortti sinne puolustusvoimien joukkuetelttamyymälään.

terveisin köyhä, jolle kelpaisi vaikka se Espritin lahjakortti ja joka ei ymmärrä ap:n kaltaisia tyytymättömiä vinkujia

Vierailija
24/30 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espritiltä ei löydy yhtään mitään sopivaa. Siellä on kuitenkin ihan perusneuleita, yksivärisiä toppeja, monen mallisia perushousuja yms. mistä jotain luulisi löytyvän. Ellei ap sitten ole esim. gootti tyyliltään tai joku XXXL-kokoinen.

Vierailija
25/30 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

180cm ja noin 80kg. Isot tissit ja pitkät jalat on ne jotka hankaloittaa. Housut ekan pesun jälkeen caprit ja paidat ei tahdo mennä kiinni tissien kohdalla.

ap

Vierailija
26/30 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa 100 eurolla, myytkö?

Vierailija
27/30 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on espritillä pitkiäkin housunlahkeita, 35 ja 36 tuumaa löytyy kyllä

olen itse 179cm ja löydän espritiltä paljonkin puettavaa, toki painan 15 kiloa vähemmän kuin ap...

ja rintaliiveissä on kokoja E-kuppiin, mutta jos isompaa olet vailla, niin sitten ei löydy, ei

Vierailija
28/30 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

180cm ja noin 80kg. Isot tissit ja pitkät jalat on ne jotka hankaloittaa. Housut ekan pesun jälkeen caprit ja paidat ei tahdo mennä kiinni tissien kohdalla.

ap

No aika isot tissit sulla sitten on jos ei paidat mene kiinni tissien kohdalta... Mulla meinaan tissien koko 85DD ja ihan hyvin mahtuu espritin paidat tissien kohdalta kiinni. Saa sieltä onneksi muunkin laisia paitoja kun niitä napillisia... Ja housuja tuskin pakko on ostaa sieltä jos kerran eivät pituudesta mene.

Itse olisin tuollaisesta lahjasta kiitollinen vaan! Sun mies sentään jotenkin osaa lahjojen ostoa ajatella (naiset tykkää ostaa vaattteita yms. vaikka liike nyt ei ehkä ollutkaan ihan kohdalleen)... Mä sain ilmaiskortin auton öljynvaihtoon (menin ennen joulua sanomaan että varmaan munkin autoon pitäs vaihtaa kun mies oli omansa käyttänyt) ja uuden tiekartan autoon, kun mies oli huomannut että vanha oli vuodelta 2003 ja johan mä varmaan eksyn jos sen kanssa johonkin yritän!! :D Olisi kuulemma navigaattorin ostanut, mutta tietää mitä mieltä olen niistä laitteista niin pelkäsi että olisi väärän lainen lahja ja suuttuisin...

Vierailija
29/30 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakorttikauppa.fi myy ainakin Seppälän lahjakortteja, jotka kelpaavat maksuvälineeksi myös Stokmannille. Itse tilasin pari Stokkan lahjakorttia ja maksan ne myöhemmin puhelinlaskussa...

Vierailija
30/30 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kait sieltä nyt perus käyttötrikoota löytyy??

Perus t-paitaa?? pitkähihaista tms.

Mulla itsellänikin on sellainen maku ettei oo mun ykkös kauppa mutta usein huomaa ettei tule kovin usein ostettua perusvaatteita. Sellaisia nautraaleja trikoopaitoja tms. Ei kait niistä nyt haittaa ole? Vaikka treenivaatteiksi?