Vierailija

Olemme eronneet muutama vuosi sitten. Nyt exä heitti keskustelussa minulle, miten hän on niin tyytyväinen nykyiseen vaimoonsa, joka saa panemalla orkun.

Niin, mä en saa..en vaginaorkkua ja täällä puhuttu G-pistekin puuttuu...klitoris ainoa keino, sillä kyllä saan.

Sinkkuna elelen ja nyt ajatus kiertää rinkiä, että mä en kehtaa enää ikinä mennä kenekään kanssa sänkyyn..pitäiskö mun heti sanoa miehelle, että mä en sitten saa panemalla, G-piste hukassa ja en ejakuloi :(

Olen varmaan tehnyt tästä liiankin ison asian itselleni, mutta miehen heitto kyl satutti...ja nostaa mun kynnystä uskaltautua pitemmälle kenekään miehen kanssa.

Tuntuu, että ainoa seksi tästä eteenpäin tapahtuu vain vibran kanssa, mikä sinänsä mainio keksintö 40+ naisen sänkykaveriksi...

Sivut

Kommentit (32)

ajatukset.

Minä en myöskään saa orgasmia kuin klitoriskiihotuksella (lelu tai suuseksi koska sormien kanssa joten hassusti katoaa tunto). Silti uskaltauduin suhteeseen. Minulla kävi siitä hyvä tuuri, että mies tosiaan haluaa minunkin saavan eli hoitaa homman suuseksin avulla tai sitten lelulla.

Ei tuollaista pidä hävetä. Me naisetkaan emme ole samanlaisia =)

Lainaus:

ajatukset.

Minä en myöskään saa orgasmia kuin klitoriskiihotuksella (lelu tai suuseksi koska sormien kanssa joten hassusti katoaa tunto). Silti uskaltauduin suhteeseen. Minulla kävi siitä hyvä tuuri, että mies tosiaan haluaa minunkin saavan eli hoitaa homman suuseksin avulla tai sitten lelulla.

Ei tuollaista pidä hävetä. Me naisetkaan emme ole samanlaisia =)

vielä, että vasta nykyisen miehen kanssa edes onnistuin saamaan tuo orgasmin suuseksissä.

asia lipsahti vähän puolivahingossa exältä.

Erosimme ihan ok väleissä.

Hän ei vai koskaan liittomme aikana asiasta maininnut. Tai luultavasti niin, että hänellekin uusi kokemus sellainen nainen, joka saa.

Siksi kai tunnen itseni "epänaiseksi" :(

Lainaus:

asia lipsahti vähän puolivahingossa exältä.

Erosimme ihan ok väleissä.

Hän ei vai koskaan liittomme aikana asiasta maininnut. Tai luultavasti niin, että hänellekin uusi kokemus sellainen nainen, joka saa.

Siksi kai tunnen itseni "epänaiseksi" :(

kaikki eivät edes saa orgasmia, vaikka kuinka haluaisivat. Ja jos tämän palstan juttuja olet lukenut niin anna olla. Äänessä ovat ne, jotka kertovat kuinka saavat vähintäänkin 10 orgasmia tunnin aikana....

Eikö pääasia ole että saat edes jotenkin?? Harvemmin minäkään saan ilman omien käsien apua, mutta mulle ainakin on pääasia että purkaudun, vaikka päällään seisten =D. Ja silti meillä on hyvää seksiä aina. Miehetkin tykkää kun nainen nauttii, tavoilla ei väliä.

Häntä pystyyn, nainen!

Meillä oli miehellä myös pitkä suhde toiseen naiseen. Minulle mieheni sanoi, että kyllä vaan se toinen nainen sai orgasmin ihan tosta vaan, että pitäisiköhän munkin jotenkin yrittää.....

Niin joo, enhän mä olekaan huomannut yrittää tän 17 vuoden yhdessäolon aikana, kiva kun huomautti.

Ja mähän saan orgasmin (klitoris-sellaisen) halutessani, mutten lainkaan aina jaksa edes yrittää, vaan nautin seksistä muuten. En tosiaan tarvitse edes orgasmia neljästi viikossa niin kuin tuo kohta ex-mieheni!

Pelottaa ihan tosiaan itseäkin lähteä tuonne vapaille markkinoille kolmen seksikumppanin kokemuksella ja tällä elähtäneellä vatsanahalla =(

Mies aluksi yritti tosi kovasti antaa minulle orgasmin ja siinä sitten suhteen alkuvaiheessa tuli valehdeltua että tuli jo, jo siksi että sai sen jyystön tai suuseksin joskus loppumaankin. Nautin seksistä, mutta liika on liikaa ja ne "suorituspaineet" kanssa. Orgasmin saan minäkin klitoriksesta ja nykyään myös sauvalla itse klitorikseen koskemattakaan, yhdynnässä kuitenkaan edelleenkään en. Tätä mies ei tiedä vaan luulee edelleen minun saavan joka kerta. Hieman vaikea alkaa korjaamaan kun on pitempään valehdellut.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat