Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi helvetti, että ihmiset on KIITTÄMÄTTÖMIÄ!!! Valittavat "huonoista" lahjoista.

Vierailija
27.12.2010 |

Lahjahevosen suuhun ei saa katsoa!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulun kai myös näihin kiittämättömiin, koska olen tarkka laadusta ja väreistä... Kotini on pieni, joten turhaa tavaraa ei ole tilaa pitää.

Appivanhemmat osaa kysyä mitä toivomme lahjaksi (vaikkei meille tarvis mitään antaa, mutta kun kerran haluavat)

Ja oma äitini taas harrastaa välillä niitä rihkamalahjoja...! Toivon äidiltäni yleensä neulesukkia ym. koska ne on paljon parempi kuin turha tavara!

Vierailija
22/26 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin turhaa kamaa sillon. Itse kerrottin anopillekin, että ei mitään leluja liikaa, kun niillä ei leikitä kuitenkaan. Lapset saivat juuri sopivasti lahjoja tänä jouluna ei mitään kauhean turhaa tullut eikä sekundaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mun pitäisi nyt olla todella kiitollinen, kun appivanhemmat ostivat monta halpaa kiina-muovi-roska-turhake-lahjaa pojallemme.

Ei haittaa vaikka autorata ei toimi ja leluautolla leikittiin kerran ja nyt on rikki...

Olen siis todella kiitollinen näistä lahjoista, jotka menevät suoraan joulun jälkeen roskiin. Mitäpä siitä, että ilmastonmuutos vaan kiihtyy, kun tuollaista roskaa suolletaan halpatuontimaista, ja mitäpä siitä, että lapsella on paha mieli, kun joulupukin pajassa ei ole tehty kestäviä lahjoja.

Itsellä kun on tapana ostaa mielummin yksi kallis ja kestävä ja mieluinen lahja, kuin kymmenen halpaa krääsää!

P.S. Ostin pojallemme myös kirpparilta käytettyjä, laadukkaita, ehjiä pelejä pukinkonttiin!

Vierailija
24/26 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siinäkään varmaan laadussa vikaa ollut?

Mä yritän ainakin antaa niin hyviä lahjoja, ettei mun tarvitse lahjan laatua hävetä.

mutta laadussa ei ainakaan ollut kai valittamista.

Vierailija
25/26 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(jonka mummo siis ei oikeasti ole) aivan ihanan ja (liian) kalliin lahjan. Juuri sellaisen kun oli toivottu. Tyttären toivoessa en tiennyt hintaa, mutta anoppipa oli ostanut siihen vielä lisätavaraa.

Meille taas antoi ihan turhan lahjan, vaikka ollaan sovittu, ettei aikuisille anneta mitään. Antoi meille sellaisen tavaran, jonka on itse saanut henkilökuntalahjaksi ja vastaavia meillä on vaikka kuinka monta.

Tässä oli nyt kuitenkin ensimmäinen valitus asiasta tällä palstalla, miehelle kyllä ihmettelin, että miksi meille oli pitänyt jotakin laittaa, vaikka tämä eilahjojaaikuisillejuttu on alunperin anoppilasta lähtenyt.

On noloa kun on sovittu ja sitten toisilla onkin lahja ja toisilla ei.

Vierailija
26/26 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

periaatteessa tykkää siitä, että lahjoista valitetaan.

Appivanhempani harrastavat sitä. Mikään lahja ei koskaan heille kelpaa, ei edes lahjakortti suosikkiravintolaansa.

Vaan kyllä itsekin hämmennyin saadessani (jo vuosia sitten) jolulahjaksi paketillisen pannukahvia ja yhden kapean lakanan.

Kahvia en juo enkä edes osaa keittää pannukahvia. Lakanalle ei ollut käyttöä, sillä se oli liian kapea vuoteeseeni. Ei riittänyt reunoille asti.

Lahjan antaja ei ilmeisesti ollut muuta keksinyt. Yritti kuitenkin :)