Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys naisille joiden mies käyttää liikaa alkoholia.

Vierailija
13.11.2010 |

Millaista on seksielämänne? Minun mies alkaa olla tippaa vaille alkoholisti, hoitaa toki työnsä ja pitää kulissia yllä, mutta kotona kuluu olutta ja paljon. Ei ole viikonloppuja ettei olisi humalassa. Seksielämämme on kuihtunut lähes täysin. Minä en tee aloitetta kun ei se haiseva känninen mies kiinnosta. Mies taas ei tee aloitetta kun tietää minun asenteen ja ehtii sammua. Onko muilla samanlaista?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli meillä alkoholismi on tämänsuuntaista.

Jos mies laittaa "korkin kiinni", loppuu myös seksi.

Vierailija
2/8 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksiä ja mies kaikki viikonloput humalassa. 40 seuraavaa vuotta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mun exältä. Se kyllä veti viikollakin ja vonkasi silloin. Viikonloppuisin ehti sammua.

Vierailija
4/8 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuisin menee miehellä vähintään se 24-pack + pari viskiä, joten ei itse kiinnosta lähestyä pe-la. Arkipäivät on useimmiten täysin ilman viinaa, mutta seksi ei kyllä kiinnosta pätkääkään. En ole enää oikein jaksanut yrittääkään kun ei tule kuin paha mieli.

Oon koittanut kysellä, mikä on kun ei kiinnosta. Haisenko liikaa vauvanpuklilta vai olenko liian läski. Ei kuulemma minussa mitään vikaa, häntä ei vaan saa painostaa...

Ilmeisesti viestisi pohjimmainen kysymys on, että viekö liika viina seksihalut. Minun kokemukseni mukaan kyllä.

Vierailija
5/8 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksiä ja mies kaikki viikonloput humalassa. 40 seuraavaa vuotta?

En osaa vastata.

ap

Vierailija
6/8 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuisin menee miehellä vähintään se 24-pack + pari viskiä, joten ei itse kiinnosta lähestyä pe-la. Arkipäivät on useimmiten täysin ilman viinaa, mutta seksi ei kyllä kiinnosta pätkääkään. En ole enää oikein jaksanut yrittääkään kun ei tule kuin paha mieli. Oon koittanut kysellä, mikä on kun ei kiinnosta. Haisenko liikaa vauvanpuklilta vai olenko liian läski. Ei kuulemma minussa mitään vikaa, häntä ei vaan saa painostaa... Ilmeisesti viestisi pohjimmainen kysymys on, että viekö liika viina seksihalut. Minun kokemukseni mukaan kyllä.

Kerran hänestä olut maistuu hyvälle, voi juoda sitä ihan rauhassa. Eniten mietityttää kaiken vaikutus lapsiin. Eihän se voi olla vaikuttamatta.

Pohjimmaisen kysymyksen arvasit oikein. Minulle tilanne alkaa olla jo tuskaa koska olen seksuaalisesti hyvin aktiivinen. Tai ainakin olin joskus...

ap

Vierailija
7/8 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettemme harrastaneet seksiä puoleen vuoteen ollenkaan. Kauempaa en katsellut menoa, vaan mies sai mennä.

Vierailija
8/8 |
13.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin suhteessa mättää jokin jommankumman puolelta.