Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun masuvauva ei saanut mitään joululajaksi :(

Vierailija
27.12.2010 |

On tosi pettynyt ja surullinen olo. Kukaan ei ostanut mitään masuvauvalle. Olis ollut helppo ostaa joku lahjakortti vauvaliikkeeseen tai body... Mutta ei mitään :(

Kellään samaa?

t. rouva rv 15

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija - 27.12.2010 14:26 (40/41)

Ja varsinkaan

se vatsa ei todellakaan jaksa kiinnostaa muita. Vaikka olisit odottanut raskautta 20 vuotta. Se on ihme vaan itselle - ei siitä koko muun maailman tarvitse hullaantua. Saatika lahjoja ostella.

t. kahden lapsen äiti

Todella surullista että raskaus sinulle ollut noin rutiinia. Kyllä ainakin minun masuani ihaillaan ihan kamalasti. Välillä tuntuu jopa kiusaantuneelta, mutta useimmiten ihana saada huomiota, koska tämä raskaus niin odotettu ja ihana asia. Tahtoo jakaa iloa myös muiden kanssa. Niitä ketä ei kiinnosta, niin jutellaan sitten muista asioista, mutta useimpia ainakin meidän ympyröissä näyttäis kiinnostavan.

Vierailija
42/52 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa kaksi pakettia. En olisi osannut odottaa, ja viikoissa meillä mennään jo 38:a... Alkuraskaudessa en osaisi edes ottaa vastaan vielä lahjoja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa kaksi pakettia. En olisi osannut odottaa, ja viikoissa meillä mennään jo 38:a... Alkuraskaudessa en osaisi edes ottaa vastaan vielä lahjoja...

Vierailija
44/52 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkee ihkua, ihan paljon parempii kun kukaan muu masuasukki.

Neiti on nyt 4+3 rv.

Olis kyl ollu ihan kaameeta jos mun neiti masuvauveliini ei olis saanu lahjaa. Siis olisin ihan kuollu itkuun hei.

Voi V###u täällä pyörii avutonta sakkia! Ai että sikiö ei saanut joululahjaa. No ehkä se saa ystävänpäivälahjan. Ja ehkä jotain hei jaksaa kauheesti kiinnostaa.

Huh huh mitä itsekeskeisiä tampioita täällä jaksaa pyöriä. Tai ehkä ne on vaan Porvoosta.

Vierailija
45/52 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

veljensä tulevalle lapselle.

Samoin minä mieheni siskon vauvalle.

Ja meidän tulevalle vauvalle tuli myös yksi lahja suvulta ja yksi minulta :)

Vierailija
46/52 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen 4 lapsen yksinhuoltaja ja voin kokemuksellani kertoa sinulle ett' pienet ovat sinunkin huolen aiheet mit' syntym't;n lapsi tekee joululahjoilla ihmiset ostavat aivan liikaa joululahjoja toisilleen t'rkeint' olisi joulussa rauhoittua ja viett'' aikaa yhdess'

Vierailija
47/52 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä olekaan koskaan tullut mieleen, että jollekin helvetin sikiölle pitäisi joululahjat ostaa.

Vierailija
48/52 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä surettaa lukea näitä vastauksia kun ette ajattele muuta kun keskenmenoja.Kurjaa on jos semmoisen saa mutta eikös positiivinen ajattelu ole parempi tulevalle äitille kun se että leikit ettet ole raskaana ollenkaan keskenmenon pelon takia?Kyllä raskaudesta saa ja pitääkin uskaltaa iloita.Voi ne lapset kuolla myöhemmin elämässäkin eikä vaan raskauden aikana.Kai ostatte silti lapsillenne joululahjoja???T.rv 11+6

Vierailija
49/52 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen 4 lapsen yksinhuoltaja ja voin kokemuksellani kertoa sinulle ett' pienet ovat sinunkin huolen aiheet mit' syntym't;n lapsi tekee joululahjoilla ihmiset ostavat aivan liikaa joululahjoja toisilleen t'rkeint' olisi joulussa rauhoittua ja viett'' aikaa yhdess'

Vierailija
50/52 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään tuttavani seinä joulun jälkeen fb:ssä: pieni murunen masuasukki sai paljon jouluna lahjoja, ihanaa!!! Pikkuneiti masuasukki sai nättejä vaatteita joululahjaksi jnejnejne Muutenkin tämä ihminen korostaa AINA ja KOKOAJAN raskauttaan, istuu niin, että maha varmasti näkyy ja hieroo sitä suurin liikkein. Puheenaiheet eivät enää ole muutakuin raskaus ja kuinka kasvattaa lapsen. Mitään hello kittyä, titinallea jne ei heidän taloonsa tule jnejnejne Tietenkin jokainen on iloinen omasta raskaudestaan, mutta ei vain jaksa enää kyseistä ihmistä valitettavasti tavata. Mainittakoon ettei henkilö voi kotona enää siivota kun masuasukki vie niin kovasti voimia, pelkää liikkua ulkona jos vaikka kaatuu ja vaikka mitä vielä. Ja ei, ei ole mitään ongelmia raskaudessa, silti heittäytyy täysin "sairaaksi" lue: laiskaksi. huoh

Kerroppa kaverilles että itse luistelin vielä helmikuussa.Neuvolallakaan ei ollut mitään sitä vastaan,kuhan osasin kaatua oikein.Ukko vaan joutu laittamaan mun luistimet :D Asennekysymyksiä...

Joo sai munkin syntymätön lapseni joululahjan (LA oli maaliskuussa),yhden ainun rasvapurkin.Ja mä en kyllä osannut edes odottaa mitään... :)

Vierailija
51/52 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ainakaan älynlahjoja..

Vierailija
52/52 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilassa ja mäkin veikkaan että eka vauva on kysessä. Mitäs tuossa toiveessa nyt niin pahaa on. Näin isompien lasten äitinä kun perspektiivi on laajentunut "masuvauvan" lahjathan on tietysti äidin vauvahössötyslahjoja- eihän se vatsassa oleva vauva vielä ole oikeasti olemassa oleva vauva muuta kuin äidilleen- ja tosiasiassa sikiö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi