Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun masuvauva ei saanut mitään joululajaksi :(

Vierailija
27.12.2010 |

On tosi pettynyt ja surullinen olo. Kukaan ei ostanut mitään masuvauvalle. Olis ollut helppo ostaa joku lahjakortti vauvaliikkeeseen tai body... Mutta ei mitään :(

Kellään samaa?

t. rouva rv 15

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei kummempaa. Nekin sai nyt siksi, että asumme niin kaukana sukulaisista, ettemme tapaa enää ennen laskettua aikaa.

Vierailija
2/52 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvalles mitään, surkea porvoolaisäiti olet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta ite.eiköhän se ehdi saada lahjoja kunhan ensin syntyy.jos lahjoja on muutenkin ostettava paljon, masukit joutuu odottaa ensi jouluun.

Vierailija
4/52 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä kukaan lapsista saa lahjoja muilta kuin meiltä vanhemmilta.

Vierailija
5/52 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuonna olet ensisijaisesti vain ja ainoastaan lapsesi hoitaja.

Ja olet ihan varmasti odottamassa ensimmäistä lastasi. Kukaan muu ei luule maailman pyörivän vatsansa ympärillä. Ketään ei kiinnosta äläkä ainakaan koko ajan asiaa hehkuta, koska se on niin rasittavaa.

t. Monen äiti

Vierailija
6/52 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotatko tosiaan, että muita ihmisiä kiinnostaa sinun syntymätön vauvasi niin paljon, että sille pitäisi ostaa lahjoja?

Provohan tämä on pakko olla.

Vierailija
7/52 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tällaisia on varmasti oikeastikin olemassa? Vai?

Vierailija
8/52 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kerkeet kyllä... Itsekkään en olisi odottanut mitään, tosin äitini laittoi muistaakseni jotain pientä esikoiselle.

Kyllä niitä paketteja kerkeät saamaan. Itse koin vielä noitten viikkojen jälkeen keskenmenon!

Vierailija
9/52 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään tuttavani seinä joulun jälkeen fb:ssä: pieni murunen masuasukki sai paljon jouluna lahjoja, ihanaa!!!

Pikkuneiti masuasukki sai nättejä vaatteita joululahjaksi jnejnejne

Muutenkin tämä ihminen korostaa AINA ja KOKOAJAN raskauttaan, istuu niin, että maha varmasti näkyy ja hieroo sitä suurin liikkein.

Puheenaiheet eivät enää ole muutakuin raskaus ja kuinka kasvattaa lapsen.

Mitään hello kittyä, titinallea jne ei heidän taloonsa tule jnejnejne

Tietenkin jokainen on iloinen omasta raskaudestaan, mutta ei vain jaksa enää kyseistä ihmistä valitettavasti tavata.

Mainittakoon ettei henkilö voi kotona enää siivota kun masuasukki vie niin kovasti voimia, pelkää liikkua ulkona jos vaikka kaatuu ja vaikka mitä vielä.

Ja ei, ei ole mitään ongelmia raskaudessa, silti heittäytyy täysin "sairaaksi" lue: laiskaksi.

huoh

Vierailija
10/52 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun kaverini odottaisi lasta ja laskettuunaikaan olisi reilusti aikaa niin en ostaisi mitään, koska raskauskin voi keskeytyä ja olisi kamalaa jos esim minun ostamanani body muistuttaisi tästä menetyksestä.

Itse menen rv 26 ja tyttöä povattiin tulevaksi. Niin kuin edellisessäkin raskaudessa josta syntyikin sitten poika, että ei kannata pinkkejä hörhelöitä toivoa tai muutakaan kun mikään ei ole varmaa ennen kuin lapsi on syntynyt.

Vierailija
11/52 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun kaverini odottaisi lasta ja laskettuunaikaan olisi reilusti aikaa niin en ostaisi mitään, koska raskauskin voi keskeytyä ja olisi kamalaa jos esim minun ostamanani body muistuttaisi tästä menetyksestä.

Itse menen rv 26 ja tyttöä povattiin tulevaksi. Niin kuin edellisessäkin raskaudessa josta syntyikin sitten poika, että ei kannata pinkkejä hörhelöitä toivoa tai muutakaan kun mikään ei ole varmaa ennen kuin lapsi on syntynyt.

Vierailija
12/52 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan syntymättömälle osta yhtään mitään, mutta omille lapsilleni kyllä.

Vierailija
13/52 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on nyt vähän herkässä tilassa kun raskaus on niin alussa, eiköhän hänkin muutaman kuukauden päästä ajattele eri tavalla. :)

Mut ap, sun raskaus on niin alussa että se ei ole konkreettinen kenellekään muulle. Sä ehdit vielä saada vauvalle vaikka kuinka paljon lahjoja - ja tulevina vuosina huomaat selkeästi, ettei kukaan SULLE enää niitä lahjoja ostakaan vaan pelkästään lapselle.

Muut ei voi myöskään tietää, että tämä asia ois ollut sulle tärkeä. Monet pelkää vielä keskenmenoa tuossa vaiheessa niin että eivät juuri halua edes puhua raskaudestaan.

Vierailija
14/52 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveesti viimejouluna..(ei siis tänä jouluna)

mm.

-tupperware ensiruokailu-setti

-rengassuojat vaunuun

-fleecehaalari

-bodeja

-valokuvakehys kolmelle kuvalle

sisko antoi helistin nallen

olin tosin jo pidemmällä kun ap

Vierailija
15/52 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istukka irrota tms.mikäänei ole varmaa ennen kuin se lapsi on pihalla.

Vierailija
16/52 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onko avaus provo vai ei. Ihminen, joka vakavissaan käyttää termiä "masuvauva", saattaisi hyvinkin murehtia tuollaista asiaa. Provon pitäisi olla liiotellumpi ...

Mutta tällaisia on varmasti oikeastikin olemassa? Vai?

Vierailija
17/52 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tuleva vauva sai kyllä aika paljonkin kaikkea, vaatteita, turvakaukalon, yövalon.. Viikkoja on kyllä tuplasti tuo mitä ap:lla.

Sitä en kyllä ihan ymmärtänyt kun kaverin kanssa ollaan aina ostettu toisillemme lahjat, niin nyt minä ostin hänelle ja hän antoi minulle osoitetun paketin jossa oli vauvalle body.. Eihän se sit mikään lahja mulle ollut, vaan vauvalle! :D Noh eipä tuo niin vakavaa ole, olisi vaan ollut kiva saada ihan itselle jotain, niinkuin yleensä.

Vierailija
18/52 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni LA näinä päivinä, ja kävinkin jo jouluna supistusten takia laitoksella, mutta vielä ei ollut aika. Silti ei ole tullut mieleenkään hankkia saati toivoa muilta joululahjaa vauvalle. Eikä kukaan sellaista hankkinutkaan. Kun esikoinen syntyi kaksi viikkoa ennen joulua, en muista, että olisi edes saanut joululahjoja, tavalliset vauvalahjat kyllä.

Vierailija
19/52 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkojalostaa, ja esim. lahjoitella kaikki omat turhat vauvatavarat eteenpäin lapsettomille, hääpareille jne. Kirjoittaa vaan päälle "tulevalle masuvauvalle"... Ihan oikeasti, kyllähän se vauva on tavallaan olemassa, mutta eikö itse syntymä merkkaa enää mitään? Pitäis saada tietää sukupuoli jo viikolla 5+2, kehystetään 3D-kuva ja odotetaan joululahjoja viikolla 15... Ja äitienpäivääkin juhlitaan tietenkin ihan täysillä, vaikka vauva vielä mahassa? Olis tosiaan mielenkiintoista, mitä mieltä itse olet ap muutaman vuoden päästä;-)

Vierailija
20/52 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh.. Ei ees tullu mieleen että miun massuasukki olis voinut saaha jo joululahjoja vaikka laskettuun aikaan on vain pari viikkoa xD Hyvin tuo näyttäisi tulevan toimeen ilmankin :) Ensi jouluna sitten kun pieni on maailmassa niin sitten voi olla jo huolissaan jos ei lahjan lahjaa saa ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme