Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten sähköhammasharja, voiko aikuinen käyttää?

Vierailija
26.12.2010 |

Lapselle 3,5 v ostettiin Braun Oral Mikki-sähköhammasharja joululahjaksi.

Voiko aikuiselle ostaa siihen oman harjaosansa ja käyttää samaa? Toistaiseksi aikuisetkin pesseet perinteisesti ja kahta erillistä laturia meillä ei ainkaan saada kätevästi kylppäriin...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on erilaista verrattuna aikuisten versioon?

Vierailija
2/11 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

;D

Ja lasten harjapäät taitavat olla pehmeämpiä kuin aikuisten. (ja niissäkin on kivoi kuvei :P)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aikuisilla omat. En ole tutkinut kovin tarkkaan, en tiedä edes onko eroa. Ollaan käytetty lapsillakin aikuisten päitä, aina ei ole ollut niitä mikkihiiri vaihtoharjoja. En sitten tiedä, onko ne lasten harjat pehmeämpiä? Ainakin laturit on yhteensopivia, eli toista laturia ei tarvita. Mä tykkään, että jokaisella on oma harja, mutta periaatteessahan pelkkä harjaosan vaihtokin toimii. Musta on kyllä tosi ihana pestä lasten hampaat sähköharjalla, olen aivan varma, että tulee parempaa jälkeä. Kivan lahjan saitte!

Vierailija
4/11 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin lasten harjat.

Vierailija
5/11 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyttäisi!

Osta mieluummin itsellesi kovemmilla kierroksilla toimiva Oral-B:n harja. Kunnollisen harjan saa n. 50 eurolla.

Vierailija
6/11 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä kierrostehot eivät ole samat, mutta kyllä sillä puhtaaksi hampaat tulee.

Vierailija
7/11 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kalliimmissa aikuisten harjoissa on tarpeeksi tehoja. Kysy vaikka hammashoitajalta.

Mulla sellainen aikuisten 20 euron harja ja edes sitä ei hammashoitajat hyväksy ja huono se onkin.

Lasten harja vielä tehottomampi. Se harja on tehty lapsille ja meillä se harja onkin, joten tiedän mistä puhuin.

Vierailija
8/11 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kalliimmissa aikuisten harjoissa on tarpeeksi tehoja. Kysy vaikka hammashoitajalta. Mulla sellainen aikuisten 20 euron harja ja edes sitä ei hammashoitajat hyväksy ja huono se onkin. Lasten harja vielä tehottomampi. Se harja on tehty lapsille ja meillä se harja onkin, joten tiedän mistä puhuin.

tulevaisuudessakin. Harjaan vain pidempään. Harjaa monet ihan perinteisellä harjallakin eikä siinäkään sen kummempia tehoja ole jos vertaa vaikka lasten hammasharjaan.

Vierailija
9/11 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis se pesee pehmeemmin tai että höh, en osaa selittää mutta meillä aikusilla oma ja lapsilla oma kerran pesin lasten koneella niin kyllä huomas eron, lapsethan ei vissiin sitä aikusten mallia sais ees käyttää, on liian tehokas.

Vierailija
10/11 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavalliset harjat käy siihen.

se on lasten koska se soi ja onn iloisen värinen? :)

Vierailija
11/11 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomannut vastaavaa? Sähköhammasharjan kantaosaan valuu sylkeä/vettä, joka leviää seuraavaan harjaajaan, vaikka harjaosan vaihtaakin. Voisiko karies levitä näin myös lapsiin jos käyttää samaa koneistoa? Itse ostaisin lapsille ja aikuisille omat harjat, kun sain puolisolle viimein kerrottua ymmärrettävvästi sen mikä karies bakteeri on.. Koneessakin ehkä vuotovika.. tai käyttäjässä. terv. Bakteerikammoinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi