Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OUDOIN lahjasi nyt jouluna?!

Vierailija
26.12.2010 |

Mä sain siskoiltani lahjaksi lahjakortin ruokakauppaan!!

Oli aika loukkaava lahja mielestäni :(

Vaikka olen köyhä, en olisi halunnut lahjaksi ruokaa!

He ajattelivat, koska olen sairas, ettein tuhlaisi rahaa turhaan, jos se lahjakortti olisi muualle kuin vain ruokakauppaan. Siis wtf ??

Eli en saa itse päättää mihin olisin lahjarahani laittanut...

Mulle oikeasti tuli tästä paha mieli :(

Siis kuka haluaa jouluna lahjaksi ruokaa??

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla aika tyhmää sakkia täälläkin, jos kuvittelee, että tavarat menee lasteni ruokien edelle.

En kuvitellut että täällä on oikeasti noinkin tyhmää porukkaa!

Ja sisareni ei ole koskaan enne nantaneet rahaa lahjaksi.

ap

Vierailija
42/49 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi se nyt saanut olla edes 100e, että olisi jotain oikeaa iloa. Kolmenkympin lahjakortti ruokakauppaan, kahdelta... kyllä osaa olla pihiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuostakin lahjasta hyvillään. Paljon parempi vaihtoehto kuin saada jotain mitä ei oikesti tarvitse tai halua! Voithan ostaa sillä vaikka jotain hieman parempaa tai ylellisempää tarviketta, jota et normaalista raskisi ostaa!

Vierailija
44/49 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on k-kaupan lahjakortti.

Aika pikkuselta summalta vaikutti kahden ihmisen antama lahja. Ois tosiaan voinut laittaa lisäksi siihen vaikka ne muumimukit..

Mutta ap, anna mennä ohi tämä asia, älä jää murehtimaan. Jaksuja sulle =)

Vierailija
45/49 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain tölkin siideriä?!?

Vierailija
46/49 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saanut sisareltani mitään, vaikka itse ostin hänelle ja puolisolleen lahjoja. JOS olisin saanut edes 30eur lahjakortin ruokakauppaan, ei tulisi mieleeni siitä narista.

Sitäpaitsi, taitaa K-marketinkin valikoimassa olla vähän muutakin kuin vain ruokaa. Tarpeeksi pohjoiseen kun menee, niin voit K-marketista ostaa vaikka mitä!

Vierailija
47/49 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen ihan lopen lopen kyllästynyt siihen et rahaa ei osata käyttää ollenkaan. Just jouluisin tulee ensin kauhea kassillinen lahjoja meidän lapsille ja sitten perään puhelinsoitto, että kun mulla on niiiin köyhää, ei edes ruokaa, ja se ja se paikka kipeenä eikä hierojalle pääse. Että te varmaan syötte siellä hienoja jouluruokia ja jaatte joululahjoja ja mä köyhä syön puuroa kerran päivässä kun muuhun ei ole rahaa. Niin että olisko voinut vaikka olla ostamatta sitä kassillista lahjoja ja sillä rahalla ostaa itelleen ruokaa... Ja apua on annettu vaikka minkälaista mutta mikään ei ole kelvannut enkä nykyään siitä syystä enää anna enkä lainaa mitään. Jos jotain antaisin just tuollaisen pienenpuoleisen lahjakortin ruokakauppaan.

Vierailija
48/49 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu,... aika inhottavaa.

51. Miksi menisin pohjoiseen asti ostamaan tuolla lahjakortilla?? Laittaisin rahani taksiin?!! Äly hoi!!!

ap

ps. Tuskin olen teidän täällä olevien sisko!! Sisareni ovat lapsettomia, eivätkä siten täällä käy.

Olen perheen nuorin ja ainoastaan mulla on lapsia.

Vierailija
49/49 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on vain kaksi, eli mä + mun poika.

Lahjakortti on minimaniin ja arvo 40€.

Aluksi olin hämilläni (noloa!), mutta nyt osaan arvostaa tätä lahjaa.

Kiitos siskoilleni, jotka ajatteli mun parasta ja samalla poikaanikin