Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20 kg laihtuneet, miten olette onnistuneet?!

Vierailija
26.12.2010 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin hyvin, kun oli motivaatio oikea, eikä vain toiveajattelua.

Vierailija
2/13 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankalla urheilulla päivittäin! Vähintään 3 tuntia hikiliikuntaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja liikkumalla useammin.

Vierailija
4/13 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että niistä ollaan montaa mieltä, mutta mulla ne toimi. Tartten semmoisen selkeän linjan, missä kirjaan ylös, mitä on päivän aikana tullut syötyä ja paljoko vielä voi syödä sinä päivänä.

Vierailija
5/13 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin kyllä sokeria ihan kunnolla, siksi painonpudotus hidastui...mutta putosi kuitenkin, 10kg vuodessa. Kaksi vuotta siis meni 20kg pudotukseen. Olisi mennyt ehkä vähemmän jossen olisi herkutellut suklaalla...

Ateriani olivat luokkaa munat+pekoni+kasvikset (tämä piti nälkää jopa 6 tuntia, söin usein ennen töihin lähtöä), voissa paistettu liha/kala+kasvikset/salaatti jne. Leivästä en ole koskaan välittänyt, viljoja välttelen muutenkin koska saan niistä keliakin tyyppisiä oireita.

Vierailija
6/13 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömällä useammin ja liikkumalla useammin.

Minä taas söin harvemmin ja liikuin useammin.

Jos minä oisin syönyt enemmän, olisin lihonut, liikunnasta huolimatta.

Kova on kohtaloni... ;D

Vierailija
7/13 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömällä useammin ja liikkumalla useammin.

Minä taas söin harvemmin ja liikuin useammin. Jos minä oisin syönyt enemmän, olisin lihonut, liikunnasta huolimatta. Kova on kohtaloni... ;D

on toiselle juuri mahdottomuus :)

Vierailija
8/13 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana viesti, heti alkoi hymyilyttää:) mutta niinhän se menee Mikä toisella toimii, toisella ei. :)

Vierailija
9/13 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pussieväillä ja siite se sitten lähti :) eli ruuan tarkkailua sekä iloista ja reipasta liikuntaa.

Vierailija
10/13 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vähensin rasvoja sekä punaista lihaa. En kituuttanut millään vhh-dieeteillä vaan söin ihan tavallista ruokaa, myös hiilareita (paljon, koska myös lisäsin roimasti liikuntaa). Kilot ovat pysyneet poissa jo yli 10 vuotta, syön edelleen vain vähän rasvaa, punaista lihaa tuskin ollenkaan.

Vierailija
11/13 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkilakko ja terveellisemmän ruuan metsästys.

Vierailija
12/13 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaminen on äärimmäisen helppoa, eikä vaadi mitään muuta kuin itsekuria.

Ruokavalio, syö kolmen tunnin välein seuraavasti:

1. aamiainen täysjyväleipä + kevytlevite / puuro + sokeroimattomia marjoja

2. välipala raejuustoa + marjoja

3. lounas lihaa/kalaa/kanaa 200-300grammaa + 1 dl pastaa/riisiä + salaattia ja/tai höyrytettyjä kasviksia niin paljon, että maha tulee täyteen

4. välipala rahkaa+ marjoja

5. illallinen: sama kuin lounas

Aterioiden järjestystä voi vaihtaa, mutta ateroita ei saa jättää väliin.

Liikunta: aamulenkki, miel. juoksu, hiihto tai uinti 45 min 3-4 kertaa viikossa

1-2 kertaa viikossa punttisali, n. 1 tunti

Valkoiset jauhot pois, sokerit pois, rasva minimiin.

Mikäli haluaa jonain päivänä herkutella, tuplaa aamulenkki, esim. 12-15 km juoksun jälkeen on varaa vähän mässätä.

Erittäin helppoa, kuten sanottu, ei vaadi kuin itsekuria. Itse en tosin laihduttanut kuin kymmenen kiloa, mutta toisaalta ne viimeiset kilot (kun mennään alle kuuteenkymmeneen) on kyllä tiukimmassa.

Jos olet rapakunnossa, liikunta kannattaa aloittaa kävelyllä + kevyellä hölkällä juoksun sijaan. Älä pidä kotona mitään kiellettyjä ruoka-aineita. Juhlissa voi syödä sitä, mitä tarjotaan, mutta PIENIÄ annoksia ja vain vähän alkoholia.

Alussa paino putoaa nopeasti, mikä motivoi jatkamaan.

Onnea en viitsi toivottaa, koska onnella ei laihdu vaan päättämällä ja pysymällä päätösessään.

Vierailija
13/13 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää tehdä elämäntaparemaonnti. Älä tee sellaista muutosta, josta et usko voivasi pitää kiinni kaksikymmentä vuotta. Pienet askeleet ja ja aikatauluna loppuikä.

Minulla auttaa liikunta. Vaikka itse liikunnasta ei ole laihduttajaksi, tulee siitä niin hyvä olo, että makeanhimo vähenee. Itse tuossa aamulla mietin, että ottaisinko kahvin ja pullan, vai vetäisinkö kotijumpan vauvan nukkuessa. Valitsin kotijumpan, päälle annos kalasoppaa ja nyt nautin kahvista. Ihana virkeä olo. Ei kaduta yhtään, että menetin tunnin av:lla!

-25kg sitten maaliskuun -07

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän