Presidentin ei tarvitse olla showmies
Kommentit (23)
Huomio menee vääriin asioihin, kun pelleillään.
Joka valtionvierailulla puheissaan vitsaillaan😳
Tätähän yritettiin korostaa jo vaalien aikaan. Eivät äänestäjät uskoneet.
Ei ole sopivaa, että presidentti vitsailee virallisissa tilanteissa. Häneltä menee uskottavuus. Voisi vitsailla ihan omien kavereidensa kanssa. Ei kaikkia tarvitse muuttaa modernimpaan suuntaan.
Stubbiko on vitsaillut? Miksi? Missä? Yrittääkö se olla Obama.
Alkaa näyttäämään ihan fiaskolta tuon parin valtionvierailut. Rouva taas vaikuttaa hyvin etäiseltä. Stubb on joku helppoheikki.
Vierailija kirjoitti:
Osa uskoi, osa ei uskonut. Minä uskoin.
Olisi hyvä jos pressa ei olisi myöskään nolo narsisti.
Joo nykyinen presidentti luultavasti uskoo, että on itse niin ihmeellinen, että kaikki tykkäävät hänestä. Luulee, että hän voi sanoa ja tehdä melkein mitä tahansa. Nuolee kaikkia, mutta silti vaikuttaa siltä, että pitää itseään kaikkia muita paljon parempana.
Luulen, että Stubb haluaisi olla yhtä suosittu kuin Marin ja siksi vetää show:ta.
Kummallista, että hän ei itse tajunnut, miten noloa on vitsailla viinan juonnista, eiköhän sen aiheen voisi jo sivuuttaa, kun puhutaan Viron matkoista. Hänellä on myös hirveä tarve korostaa läheistä ja henkilökohtaisista suhteistaan aina siihen paikkaan, missä on. Ruotsin vierailulla Stubb intoili olevansa enemmän ruotsalainen kuin koskaan ja eiköhän siellä jotain sukuakin löytynyt Ruotsin hovista. Viron reissun puheita en oikein pystynyt kuuntelemaan sen jälkeen, kun Stubb julisti kuinka ollaan samaa perhettä ja kaikki virolaisten urheilijoiden kansainväluset palkinnot on myös palkintoja Stubbille. Samaa perhettä nääs. Alkaa ahdistaa, kun tuonkin puheita pitää alkaa jännittämään.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on niin lyhyt muisti, että Stubbin ajat pääministerinä ja valtiovarainministerinä olivat jo unohtuneet.
Pres.vaaleissa vaihtoehtoina oli kuppa tai tippuri, seuraavisa vaaleissa saadaan jo ehkä presidentti !
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että Stubb haluaisi olla yhtä suosittu kuin Marin ja siksi vetää show:ta.
Eikö se ole aina ollut tuon tapainen. Eihän Marin mitään vitsejä kertonut.... Ihan eri tyylisiä ovat.
Marin sentään oli melko nuori, mutta Stubb ei sitä enää ole.
Minä vähän veikkaan, että ketjun kirjoittajat eivät olisi äänestäneet Stubbia, eivätkä pitäisi hänestä, vaikka ei vitsailisi eikä hymyilisi yhtään. Vaan kun on "väärästä" puolueesta ja esittää "vääränlaisia" mielipiteitä, vikaa löytyy tietysti myös käytöksestä.
Vierailija kirjoitti:
Minä vähän veikkaan, että ketjun kirjoittajat eivät olisi äänestäneet Stubbia, eivätkä pitäisi hänestä, vaikka ei vitsailisi eikä hymyilisi yhtään. Vaan kun on "väärästä" puolueesta ja esittää "vääränlaisia" mielipiteitä, vikaa löytyy tietysti myös käytöksestä.
Voi se näinkin olla...... Eihän Stubb karvoistaan pääse. Hän on kokkari ja se näkyy ja kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Tämä nyt ei pidä pätkääkään paikkaana ainakaan omalla kohdallani. Mulle oli sinänsä aikalailla sama, kummasta tuli pressa. Stubbin tilannetajun puuttuminen ja ylenmääräinen naapureiden nuoleskelu on vaivaannuttavaa. Uskoisin, että myös niille naapureille.
Alex on aivan täydellinen 💯 On ilo seurata Stubbien onnistuneita valtiovierailuita, tyylikäs ja edustava pariskunta 🤍💙🤍