Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Presidentin ei tarvitse olla showmies

Vierailija
28.05.2024 |

Hillitty ja arvokas käytös riittää.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alex on aivan täydellinen 💯 On ilo seurata Stubbien onnistuneita valtiovierailuita, tyylikäs ja edustava pariskunta 🤍💙🤍

Vierailija
2/23 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomio menee vääriin asioihin, kun pelleillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
4/23 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka valtionvierailulla puheissaan vitsaillaan😳 

Vierailija
5/23 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän yritettiin korostaa jo vaalien aikaan. Eivät äänestäjät uskoneet.

Vierailija
6/23 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sopivaa, että presidentti vitsailee virallisissa tilanteissa. Häneltä menee uskottavuus. Voisi vitsailla ihan omien kavereidensa kanssa. Ei kaikkia tarvitse muuttaa modernimpaan suuntaan. 

Vierailija
7/23 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubbiko on vitsaillut? Miksi? Missä? Yrittääkö se olla Obama.

Vierailija
8/23 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa näyttäämään ihan fiaskolta tuon parin valtionvierailut. Rouva taas vaikuttaa hyvin etäiseltä. Stubb on joku helppoheikki.

Vierailija
9/23 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa uskoi, osa ei uskonut. Minä uskoin.

Vierailija
10/23 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvin menee.

Vierailija
11/23 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä jos pressa ei olisi myöskään nolo narsisti.

Vierailija
12/23 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nykyinen presidentti luultavasti uskoo, että on itse niin ihmeellinen, että kaikki tykkäävät hänestä. Luulee, että hän voi sanoa ja tehdä melkein mitä tahansa. Nuolee kaikkia, mutta silti vaikuttaa siltä, että pitää itseään kaikkia muita paljon parempana. 

Vierailija
13/23 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että Stubb haluaisi olla yhtä suosittu kuin Marin ja siksi vetää show:ta.

Vierailija
14/23 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista, että hän ei itse tajunnut, miten noloa on vitsailla viinan juonnista, eiköhän sen aiheen voisi jo sivuuttaa, kun puhutaan Viron matkoista. Hänellä on myös hirveä tarve korostaa läheistä ja henkilökohtaisista suhteistaan aina siihen paikkaan, missä on. Ruotsin vierailulla Stubb intoili olevansa enemmän ruotsalainen kuin koskaan ja eiköhän siellä jotain sukuakin löytynyt Ruotsin hovista. Viron reissun puheita en oikein pystynyt kuuntelemaan sen jälkeen, kun Stubb julisti kuinka ollaan samaa perhettä ja kaikki virolaisten urheilijoiden kansainväluset palkinnot on myös palkintoja Stubbille. Samaa perhettä nääs. Alkaa ahdistaa, kun tuonkin puheita pitää alkaa jännittämään.

Vierailija
15/23 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on niin lyhyt muisti, että Stubbin ajat pääministerinä ja valtiovarainministerinä olivat jo unohtuneet.

Vierailija
16/23 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pres.vaaleissa vaihtoehtoina oli kuppa tai tippuri, seuraavisa vaaleissa saadaan jo ehkä presidentti !

Vierailija
17/23 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että Stubb haluaisi olla yhtä suosittu kuin Marin ja siksi vetää show:ta.

Eikö se ole aina ollut tuon tapainen. Eihän Marin mitään vitsejä kertonut.... Ihan eri tyylisiä ovat.

Marin sentään oli melko nuori, mutta Stubb ei sitä enää ole.

Vierailija
18/23 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vähän veikkaan, että ketjun kirjoittajat eivät olisi äänestäneet Stubbia, eivätkä pitäisi hänestä, vaikka ei vitsailisi eikä hymyilisi yhtään. Vaan kun on "väärästä" puolueesta ja esittää "vääränlaisia" mielipiteitä, vikaa löytyy tietysti myös käytöksestä.

Vierailija
19/23 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vähän veikkaan, että ketjun kirjoittajat eivät olisi äänestäneet Stubbia, eivätkä pitäisi hänestä, vaikka ei vitsailisi eikä hymyilisi yhtään. Vaan kun on "väärästä" puolueesta ja esittää "vääränlaisia" mielipiteitä, vikaa löytyy tietysti myös käytöksestä.

Voi se näinkin olla...... Eihän Stubb karvoistaan pääse. Hän on kokkari ja se näkyy ja kuuluu. 

Vierailija
20/23 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt ei pidä pätkääkään paikkaana ainakaan omalla kohdallani. Mulle oli sinänsä aikalailla sama, kummasta tuli pressa. Stubbin tilannetajun puuttuminen ja ylenmääräinen naapureiden nuoleskelu on vaivaannuttavaa. Uskoisin, että myös niille naapureille.