Tuliko tyhjänpäiväisiä lahjoja?
En ymmärrä miksi aikuisille pariskunnille jaksetaan ostaa tyhjää tavaraa? Koti on ja peruskamppeet, niin miksi annetaan lahjaksi tyyliin "mikro tai munankeitin tai leivänpaahdin", kun sellaiset jo on ja lahjanantajakin tietää että on... Aah, anna mun kaikki kestää! Jättäsi ostamatta lahjan, jos turhuutta pitää ostaa....
Kommentit (10)
Minusta tavara ei ole turha, jos se tuo omistajalleen iloa. Ja näin kävi taas kerran ihan jokaisen saamani lahjan kohdalla :)
En tarvi. Sitä on jo liikaa muutenkin. Ennemmin olisin ottanut rakkautta.
Lahjaski tuli cd-levyt kertaa kaksi ja peli jokuu wii yms
Mä en pelaa. Meillä ei edes ole wiitä. Ja musamaku taas kohdannut vain lahjan ostaneen makua.
ei kyl saatu, mut kattiloita tuli sen verran paljon et taidetaan hukkua niihin...
Ja kertakaikkiaan omalta puolisolta. Koskaan ei ole hän saanut aikaiseksi tällaista pohjanoteerausta. Olisin mielummin ollut kokonaan ilman lahjaa häneltä.
Ja kertakaikkiaan omalta puolisolta. Koskaan ei ole hän saanut aikaiseksi tällaista pohjanoteerausta. Olisin mielummin ollut kokonaan ilman lahjaa häneltä.
Mä en pelaa. Meillä ei edes ole wiitä. Ja musamaku taas kohdannut vain lahjan ostaneen makua.
kodinkapistuksiakin tuli :) Eli ihan kaikilla ei ole ihan kaikkea...