Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko mustasukkainen miehestäsi?

Vierailija
25.12.2010 |

Missä tilanteissa?

Minun mieheni on supliikki ja hurmuri, itse hiljaisempi. Joskus nyppii, kun naiset tulevat hakemaan tanssimaan tai juttusille..Toisaalta, miehet hakevat minua, joten ei mitään katastrofia tule, ei lähellekään. Luotamme toisiimme.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- olisin tarvinnun kaapin oven kiinnitykseen insinööriapua

t. naapurin blondi/ naimisissa/ oma mies epätekninen

Vierailija
2/16 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisikin aihetta vaikka oikeasti hyvältä näyttää. Kotona tuo tykkää nyhväillä, enemmän kuin minä ;). Sillä taitaa olla liian hyvät oltavat.

Vierailija
4/16 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivon, että joku kiinnostuis siitä ja veis pois...

Vierailija
5/16 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestäni paljon vanhempi nainen tuli kännissä puhumaan miehelleni minun läsnäollessa, että on kovin kiinnostunut miehestäni. Kommentoin hänelle, että olisin hyvin väärinarvioinut mieheni, mikäli hän olisi kiinnostunut sinunlaisestasi naisesta.

Vierailija
6/16 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovia ei saa aukoa,

puhua ei saa toisille naisille ( esim. koulun vanhempianilloissa mies ei tervehdi vaimon läsnäolon takia naapurin rouvaa)

- ja

pikkuremonttiavun pyytäminen on ihan kamalaa- keksitään tekosyitä, miksi mies ei voi tulla- ja mies ei vastaa puhelimeen- eihän se ole mahdollista - ei

t. naapurin blondi

Vierailija
7/16 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunissa saa paljon arvostusta osaamisensa ja tehokkuutensa vuoksi. Palkkakin on hyvä. On älykäs, luonteeltaan positiivinen ja lisäksi urheilullinen. Ulkonäön puolesta ei varmaan tarvitsisi olla erityisen mustis, mutta kokonaisuutena on hyvä ja kelpaisi varmasti muillekin naisille, etenkin omassa ikäluokassaan. Moni nainen voisi vielä kokea eksoottisena sen, ettei mies ole suomalainen. Onneksi olen itsekin hyväkroppainen ja nätti, hyvä ammatissani ja omaan upean lauluäänen. Kyllä mullekin ottajia olisi.

Vierailija
8/16 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies remonttireiska ja komea. Eräänä päivänä sitten yksi nainen soitti, että mies on pannut häntä saunaremontin yhteydessä. Luotto meni!

Vierailija
9/16 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttelee minua nuorempien ja kauniimpien naisten kanssa, ehkä pitäisi heittäytyä mustiksen tautiin.

Vierailija
10/16 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunissa saa paljon arvostusta osaamisensa ja tehokkuutensa vuoksi. Palkkakin on hyvä. On älykäs, luonteeltaan positiivinen ja lisäksi urheilullinen. Ulkonäön puolesta ei varmaan tarvitsisi olla erityisen mustis, mutta kokonaisuutena on hyvä ja kelpaisi varmasti muillekin naisille, etenkin omassa ikäluokassaan. Moni nainen voisi vielä kokea eksoottisena sen, ettei mies ole suomalainen. Onneksi olen itsekin hyväkroppainen ja nätti, hyvä ammatissani ja omaan upean lauluäänen. Kyllä mullekin ottajia olisi.

siis tieto, että sinäkin pystyisit pettämään miestäsi helposti, vähentäisi tuskaa siitä, jos miehesi pettäisi?

Vierailija
11/16 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitäin joskus, mutta enimmäkseen olen vain kontrollifriikki.

Vierailija
12/16 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, öiioitteletko hieman

Vierailija
13/16 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuljettaa työmatkallaan kaunista työtoveriaan, jelppii hyvännäköistä naapurinnaista, saa helposti naisseuraa baareissa.

Ehkä olisi aihetta jonkun mielestä, mutta kun tuo mies sattuu rakastamaan minua.

Vierailija
14/16 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mies oli valmis jättämään menneisyytensä taakseen, joten pystyin hyväksymään heidän yhteydenpitonsa (osoitti että minä olin tärkeämpi).

Mieheni on planeetan luotettavin, mutta palsta on saanut minut melkein vakuutettua että KAIKKI miehet pettävät. Olen silti vielä enemmän luottavaisella kanalla omani suhteen.

Vierailija
15/16 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan mustasukkaisuudesta? Tietysti omaa mustasukkaisuuttani vähentää se, että tiedän olevani monella tavalla hyvä nainen. Mieheni ei halua menettää minua.

Vierailija
16/16 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sairautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi