Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmiset kehtaa antaa tollasta ilmaiskamaa lahjaksi?

Vierailija
25.12.2010 |

Siis voi luoja, lehtitilauksen myötä ilmaiseksi saatu autoseinäkalenteri koko perheelle lahjaksi. Onko piheydellä enää mitään rajaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ajattelevat, ehkä teillä sille on käyttöä

Esim. me olemme saaneet ilmaisia seinäkalentereita enemmän kuin tarvitsemme. Meillä on kotona nejä seinällä ja viides on mulla töissä. Taas on tullut lehdistä ja liitoista ainakin viisi kalenteria sekä ystävän joululahjaksi lähettämä kalenteri, lisäksi ostin mieleiseni seinäkalenterin messuilta seitsemänneksi.

Vierailija
2/5 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kerran lahjaksi ilmaiseksi saadun kalenterin nimeltä "Taidetta ilman käsiä" tms. Muistaakseni sitä jaettiin jossain vaiheessa ilmaiseksi kotipostilaatikoihin, ei ole kyllä enää muutamaan vuoteen näkynyt. Tämäkin lahja oli lähisukulaisilta enkä ole edes pahemmin taiteen ystävä - vammaisia vastaan ei kyllä ole mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ajattelevat, ehkä teillä sille on käyttöä

Esim. me olemme saaneet ilmaisia seinäkalentereita enemmän kuin tarvitsemme. Meillä on kotona nejä seinällä ja viides on mulla töissä. Taas on tullut lehdistä ja liitoista ainakin viisi kalenteria sekä ystävän joululahjaksi lähettämä kalenteri, lisäksi ostin mieleiseni seinäkalenterin messuilta seitsemänneksi.

He tiesivät jo pitkään ennen joulua että ollaan teetetty itsellemme lapsestamme kalenteri ensivuodelle.

Meillä heitetään noi ilmaiskalenterit takkaan jos ei niille ole käyttöä, en kehtais ikinä antaa kellekään paketoituna lahjaksi.

Vierailija
4/5 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkun joku jo tuolla totes, juntteja ku juntteja... ei lahjan tarvitse välttämättä paljoa maksaa (esim. itse tehdyt lahjat voi olla ihan mahtavia) tai olla mitenkään mielettömän pitkälle ajateltuja mutta toi on kyllä jo pohjanoteeraus!

Vierailija
5/5 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kerran lahjaksi ilmaiseksi saadun kalenterin nimeltä "Taidetta ilman käsiä" tms. Muistaakseni sitä jaettiin jossain vaiheessa ilmaiseksi kotipostilaatikoihin, ei ole kyllä enää muutamaan vuoteen näkynyt. Tämäkin lahja oli lähisukulaisilta enkä ole edes pahemmin taiteen ystävä - vammaisia vastaan ei kyllä ole mitään.

Siis itse voit oman varallisuuden mukaan valita summan, mutta ehdottomasti niistä on tarkoitus maksaa kun ne ottaa käyttöön tai lahjoittaa eteenpäin.

Ihmisillä on joku ihan hassu ajatus että hyväntekeväisyysjärjestöjen kortit olisi ilmaisia. Ne on varainkeruuta. Itse käytän aina esim. joulukorteissa hyväntekeväisyysjärjestön kortteja, yleisimmin spr:n kun niissä on postimaksukin valmiiksi maksettu, mutta myös esim. Unicefin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan