Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka palstailette näin aatonaattoiltana, kertokaapa sosiaalinen statuksenne

Vierailija
23.12.2010 |

Käytkö töissä? ammatti? montako lasta? oletko naimisissa? ja ennen kaikkea: miksi palstailet nyt etkä ole hössöttämässä joulun vuoksi muualla?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurtalouskokki, 2 lasta, olen naimisissa ja palstailen nyt koska on aikaa. Jouluhössötykset on tehty, juuri saimme paketit laitettua odottamaan joulupukkia yms.

Ei ole tarvetta nyt hössöttää, otetaan rennosti :)

Vierailija
2/55 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammatti sähköasentaja,2 lasta,seurustelen.

Palstailen,koska kaikki muut nukkumassa ja odottelen että voisi laittaa kinkun uuniin,muut jouluhössötykset hoidettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden lapsen äiti, naimisissa ja työelämässä. Lähdemme sukulaisiin joulua viettämään, joten hössöttämistä ei ole ruoan laitosta tai siivoamisesta. Lahjat on paketoitu, siinä se.

Vierailija
4/55 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lapsi, naimisissa.

Ei ole mitään hössöttämistä. Kaikki olennaiset jouluhommat on tehtynä ja huomenna mennään isovanhemmille, joten ei ole mitään ruokahommaakaan enää tehtävänä huomiseksi. Ne mitä on, on jo tehty ja hankittu ja muut ovat mummilassa.

Tai no pari lahjaa voisi tässä vielä pakata, mutta pelkään, että herkkäuninen lapsi herää rapinaan.

Vierailija
5/55 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja palstailu on tapa.

Vierailija
6/55 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja naimisissa. En kai mä nyt keskellä yötä enää jouluhommia tee! Nyt odotellaan vaan huomista. =)

Vierailija
7/55 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti on siisti, kaikki valmiina. En haluat tehdä mitään muuta, ettei tule sotkua. Muu perhe nukkuu, itsellä työasiat pyörii mielessä ja täällä on helppo jättää aivot narikkaan.

Vierailija
8/55 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on hyvää aikaa palstailla, kun muut nukkuvat.

Vierailija
9/55 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

piipahtamassa koneella katsomassa, mitä täällä näin aatonaattona puhutaan. Odottelen, että mies kirjoittaa sisarelleen tekstiviestin huomisen kulusta ja sitten jatkamme C.S.I:n katselua tallennukselta. Kaikki jouluvalmistelut tehtyinä (tai no kinkku uuniin yöksi). Punaviinillä höystettyä glögiä juomme.

Olen äitiyslomalla, mutta palaan töihin kahta viikkoa ennen vanhempainvapaan päättymistä, mikä on ihan pian. Olen opettaja. Lapsia on kolme. Olen naimisissa.

Vierailija
10/55 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä ja ammatiltani erikoishammasteknikko.

Olen sinkku, yksi lapsi.

Vierailija
11/55 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna töihin. Jouluateria syöty, huomenna siivoan, jotta töistä tultua puhdas koti:)

Vierailija
12/55 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin juuri saunasta ja hengähdän tässä koneen äärellä hetken ennen kuin alan paketoida viimeiset lahjat. =)

Vierailija
13/55 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äitiyslomalla, 1 lapsi, avoliitossa, jouluvalmistelut on kaikki tehty, ihanaa! :)

Vierailija
14/55 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sihteeri, 3 lasta, eronnut

En hösötä koskaan joulun takia

Vierailija
15/55 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lapsi ja olen yh. Palstailen nyt siksi koska odottelen että lapsi nukahtaa jotta voin kipata lahjat kuusen alle ja painua itsekin petiin.

Vierailija
16/55 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiäiti, kaksi lasta iältään 4v. ja 6kk. Naimisissa.

Syy täällä roikkumiseen: koska mua ei huvita. Nyt juon punkkua ja nautin ehtoosta. Huomenna ei tarvitse tehdä paljoa mitään, koska suurimmaksi osaksi ruuat on valmiina ostettu. Vähän ehkä imuroin ja siinä se.

Ovat lapset (tai ehkä enemmän esikoinen) onnellinen siitä, ettei äiti ole otsasuoni pullistumaisillaan keittiössä.

Vierailija
17/55 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylempi toimihenkilö, yksi lapsi, glögiä nautiskelen, joulun saa ilman hössötystäkin aikaan:)

Vierailija
18/55 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No okei.

Minulla on pysyvä työsuhde sihteerinä jona olen toiminut saman työnantajan palveluksessa viimeiset 10 vuotta. Minulla on kolme jo teini-ikään ehtinyttä lasta. Valitattavasti olen eronnut. Palstailen siksi, etten saa unen päästä kiinni ja kaikki mahdollinen on joulua varten jo tehty ja aikaa valmiina. Mitään hössötystä en harrasta tässäkään asiassa.

Vierailija
19/55 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kotiäiti, 2 pientä lasta, naimisissa ja palstailen siksi kun mies pitkää päivää töissä ja jouluhössöttämistä ei enää tarvi tehdä kun jouluksi mennään anoppilaan ja kotona on laitettu mitä laitetaan.

ja meillä joulua juhlitaan vasta joulupäivänä, joten aattokin on lähes normipäivä, aatonaatto siis ihan normipäivä :)

Vierailija
20/55 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä, tänään oli eka lomapäivä. Lapsia on kaksi ja olen naimisissa. Ei ole enää mitään hössötettävää. Koti, ruuat, lahjat ja kaikki on ollut jo pitkään kunnossa. Käytiin illalla ihanasti ravintolassa syömässä ja sen jälkeen paistoin vielä italialaisen joulukakun. Ihana rauha ja hiljaisuus.