Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö kinkun olla kylmä ennen kuorrutusta vai vain ieman levännyt paiston jälkeen?

Vierailija
23.12.2010 |

Riittääkö esim. puoli tunta levähdysaikaa kinkulle ennen kuorrutteen tekoa ja uuniin laittoa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jotain ohjetta seurannut ja antanut olla folion alla tunnin, ennen kuin olen kuorruttanut.

Vierailija
2/7 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sinulla kinkku paistopussissa ja sitten siirsit folion alle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistoin pussissa ja annoin olla siinä vielä folion allakin. Sitten otin liemen talteen, verkon ja läskin pois. Päälle sinappia ja korppujauhoja sekä muutama neilikka. 250 asteisessa uunissa max 10 min, otin jo vähän aiemmin pois, kun alkoi tummua paikoin liikaa.

T. 2 :)

Vierailija
4/7 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna intouduin kokeilemaan kastiketta, jonka pohjana oli paistoliemi. Ihan hyvää oli. Nyt otin varalta pari desiä talteen, jos sattuu inspiraatio iskemään (ei mikään pakollinen juttu meidän joulupöydässä). Loput liemet on pihalla jäätymässä, että saan ne laitettua roskiin...

Vierailija
5/7 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri äsken vasta tajusin unohtaneeni jotain.. Paistopussin! Miten minä se nyt paistan?

Vierailija
6/7 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri äsken vasta tajusin unohtaneeni jotain.. Paistopussin! Miten minä se nyt paistan?

Vierailija
7/7 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.k-supermarket.fi/reseptit/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi