Olen NIIN tyytyväinen siihen että olen hoikka!!
Kommentit (34)
Se on kyllä älytöntä että lihavuuteen liittyvät aloitukset poistetaan.
Haluaisin saada lisää painoa. Nyt paino hyppelee välillä jopa alle 90 kg :(
Minäkin olen iloinen, että olen hoikka ja ennenkaikkea terve. Suomen terveydenhoito on pulassa, kun tämänpäivän 30-40v lihavat tarvitsevat hoitoa. Monikin puolustautuu, että on terve. Niin, vielä.
KuulostA siltä, että ei se seikka sinua onnelliseksi ja tasapainoiseksi tee, vaikka olisitkin tyytyväinen hoikkuuteesi. Kannattaakin olla toki tyytyväinen, mutta onnellisen ihmisen puheelta tuo ei kuulosta.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen iloinen, että olen hoikka ja ennenkaikkea terve. Suomen terveydenhoito on pulassa, kun tämänpäivän 30-40v lihavat tarvitsevat hoitoa. Monikin puolustautuu, että on terve. Niin, vielä.
Moet tarvitsevat mielenterveyteensä hoitoa jo alle 2-kymppisenä se se vasta terveydenhoitoa rasittaa. Ehkä sunkin pitäisi käväistä siellä saa,assa apua?
Vierailija kirjoitti:
Suomen sosiaalihuolto on pulassa, kun moni hoikka tai lihava ei vaivaudu töihin.
Vierailija kirjoitti:
Tein aloituksen eniten siksi että haluan seurata, kauanko kestää että se poistetaan. Koska nykyään ei saa enää hehkuttaa hoikkuutta koska läskiaktivismi ja kehopositiivisuus
ap
Taidat olla hieman yksinkertainen.. hoikkuus on osa kehopositivisuutta. Kannattaa selvittää käsitteiden merkitys ennen kuin nolaa itsensä 👍
Eipäs nyt vaihdeta puheenaihetta.
ikävä ysärille jolloin oli itsestäänselvää eikä tabu, että hoikkuus on viehättävyyden edellytys.
ap
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä älytöntä että lihavuuteen liittyvät aloitukset poistetaan.
Riippuu mitä ja miten siinä sanotaan. Yleensä teksti on saissea.
Jokainen keskusteluihin ja kommentointeihin osallistuva henkilö on itse vastuussa viestiensä (eli kirjoituksensa tai muun lähettämänsä materiaalin) sisällöstä ja siitä, että ne ovat lakien ja hyvien tapojen mukaisia.
Lain vastaisia voivat olla esimerkiksi seuraavanlaiset viestit:
1. herjaavat, rasistiset tai yksityiselämää loukkaavat viestit,
2. valheellista tietoa tai vihjauksia yksityishenkilöistä sisältävät viestit,
3. rikokseen yllyttävät viestit,
4. siveettömät tai lapsen koskemattomuutta loukkaavat viestit tai
5. yksityishenkilöiden henkilötietoja (kuten henkilön nimen) sisältävät tiedot ilman asianomaisen suostumusta.
Selvästi hyvän tavan vastaisia voivat olla esimerkiksi seuraavanlaiset viestit:
1. asiattomuuksia,
2. väkivaltakuvauksia
3. vihapuhetta tai
4. kiroilua sisältävät viestit.
Järjestelmän toiminnallisuutta haittaavia voivat olla esimerkiksi seuraavanlaiset viestit:
1. viestien monistamista
2. massapostitusta tai
3. Trollausta eli esimerkiksi tahallista yliärsyttämistä ja provosointia sisältävät viestit.
Niin, periaatteessa. Oikeasti käytännössä kehopositiivisuus on lihavuuden selittämistä kauniiksi mitä se ei ole.
ap
Meidän L.Ä.L.L.Y -yhdistykseen liittyy koko ajan enemmän ja enemmän porukkaa, liity sinäkin.
Läski Älä Laardejasi Laihduta Yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Tein aloituksen eniten siksi että haluan seurata, kauanko kestää että se poistetaan. Koska nykyään ei saa enää hehkuttaa hoikkuutta koska läskiaktivismi ja kehopositiivisuus
ap
Itse tykkään kun hoikalla naisella sisemmät häpyhuulet roikkuvat häpyraosta. Ulompia häpyhuulian ei heillä juurikaan ole (niissä on rasvakudosta)
Onhan ap sinullakin lehtevät häppärit? 💋
Vierailija kirjoitti:
En ole mitään hoitoa tarvinnut lihavuuteen muuta kuin lääkkeet määrätty ja labrakokeet välillä. Lääke määriä vain hieman lisätty. 8v sitten sain ensimmäiset lääkkeet.
N59
Suuri osa terveysmenoista johtuu ylipainon aiheuttamista sairauksista
Se on ihan fakta, vaikka jotkut pullikoivat tuota totuutta vastaan
PS. Haluan minäkin laihtua 4 kg ja laihdunkin. Oli nivelvaivaa ja vaikutti liikuntaan
Vierailija kirjoitti:
KuulostA siltä, että ei se seikka sinua onnelliseksi ja tasapainoiseksi tee, vaikka olisitkin tyytyväinen hoikkuuteesi. Kannattaakin olla toki tyytyväinen, mutta onnellisen ihmisen puheelta tuo ei kuulosta.
Et kai vaan ole kateeellinen ? 😁
-eri-
Pyöräily tuottaa yhteuskunnalle kahdeksan kertaisen hyödyn verrattuna investointeihin vöestön terveyden myötä.
Ap, kai pyöräilet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mitään hoitoa tarvinnut lihavuuteen muuta kuin lääkkeet määrätty ja labrakokeet välillä. Lääke määriä vain hieman lisätty. 8v sitten sain ensimmäiset lääkkeet.
N59
No, onhan sinulla jo lääkitys ollut kuan !
Minä olen 66 v, eikä mitään lääkitystä. Aina olen hoikka ollut
Okei?