Miten te eronneet perheet vietätte joulua?
Yhdessä vai vuorojouluin vai aatto toisella, joulupäivä toisen luona, entä sukulaiset?
Kommentit (13)
teinit eivät halua lähteä isänsä uusioperheeseen viettämään joulua, joten lapset minulla
joutuu kestämään niitä joulun. olen oikeasti onnellinen että saan olla rauhassa.
tuli aattoa viettämään mun ja lasten kanssa ja tänä jouluna itse menen isän ja lasten luo aatoksi.
sopii mulle, on enimmäkseen mun luona niin lomilla saa olla enemmän isänsä luona.
mennään mummolaan jonne tulee lähisukua. joulupäivänä menevät isälle jonne tulee sieltä puolelta sukua. Viime vuonna olivat ennen joulua isällä ja tulivat aattoaamuna kotiin. On sovittu, että aattoillan ovat aina minulla, kun meidän puolella enemmän perinteitä. Katotaan kun lapset kasvaa miten sitten. Eihän nämä ole kiveen hakattuja sääntöjä, onneksi!
Lapset ovat äidillään aattona iltapäivään asti, jolloin isä pääsee töistä. Lapset menevät sitten isänsä kanssa äidin vanhemmille joulun viettoon. Siellä on myös muita sukulaisia.
Äiti viettää joulua uuden miesystävänsä kanssa kaksin, kun miehen lapsetkin ovat äidillään.
Kaikki tuntuvat tyytyväisiltä kuvioon, vaikka se hiukan omituinen onkin.
Lapset ovat äidillään aattona iltapäivään asti, jolloin isä pääsee töistä. Lapset menevät sitten isänsä kanssa äidin vanhemmille joulun viettoon. Siellä on myös muita sukulaisia.
Äiti viettää joulua uuden miesystävänsä kanssa kaksin, kun miehen lapsetkin ovat äidillään.
Kaikki tuntuvat tyytyväisiltä kuvioon, vaikka se hiukan omituinen onkin.
koska isä asuu ulkomailla. Menevät sitten hiihtolomalla seuraavan kerran isänsä luo ja sitten taas kesällä muutamaksi viikoksi.
Viime jouluna olivat tapaninpäivästä loppiaiseen isänsä luona.
Lapset on 8 ja 4v.
nyt ovat isällään, eli olen viisi päivää ihan itsekseni. JOuluruokia kyllä tein itsellekin. Hiljaista on.
äiti on sinkku, viettää joulut sitten vanhempiensa kera.
Isällä uusi nuori vaimo ja lapset juhlivat siellä sitten uuden vaimon perheen kanssa.
Aatto on aina aika kiireistä ja melkeinpä joka jouluaamu töissä, joten ovat olleet aina isällään. Tosin nyt ovat jo isoja koululaisia ja pärjäisivät yksinkin, mutta haluavat edelleen olla isällään. Sinne tulee mummo ja ukki ja on paremmat sapuskat.
itse onneksi nautin jouluaattoillan rauhallisuudesta yksin kotosalla.
Asutaan lähekkäin, on pienet lapset ja kyetään kohtuu asiallisiin väleihin joten joulu pyritään viettämään yhdessä. Mies on yöt omassa kodissaan mutta päivät meillä.