Saako työpaikkanne pikkujouluissa juoda niin paljon kuin jaksaa firman piikkiin?
Kommentit (12)
ja kolme drinkkilippua saimme per henkilö.
sai ruuan kanssa + alkumaljan.
Se tosin johtuu siitä, ettei siellä kukaan vedä mitään örvellyskännejä.
Mitäpä tuota rajoittamaan kun kaikila pysyy lapasessa.
juomien suhteen. Viiniä, olutta, lonkeroita, siideriä, vähän väkevääkin. Hanat on auki klo 24 asti, sen jälkeen pitää maksaa itse.
Yleensä porukka on ihan tolkuttomassa kunnossa kun viina on ilmaista.
ja kolme drinkkilippua saimme per henkilö.
mutta loppuillasta hanat aukee eikä kukaan kysele mitään lippuja. Ja lisää drinkkilippuja saa muilta jotka eivät jaksa/halua juoda kaikkia lippujaan.
Et joo, pikkujouluissa kännit firman piikkiin.
että se oikeasti maksaa omasta kukkarostaan firman pikkujoulujen kustannukset ja on ihan itse aloittanut tämän käytännön! Ihana pomo, löyhät kukkaronnyörit ja iso kultainen sydän :)
loppui, kun pomon piti viedä yks sankarijuhlija sairaalaan
Harva kuitenkaan juo kovin paljoa. Yleensä menee ne aterian kanssa juotavat viinit ja kahvin kanssa Baileys tai konjakki.
Jotkut saattavat juoda olutta, mutta ei mun mielestäni kukaan hirveesti juo. Kaikkea on toki tarjolla.
Aluksi kuoharit sitten 5 drinkkilippua ja sitten sai vielä lisää jos tarvii ja löytyy järjestäjältä
Siis jos mennään teatteriin ja syömään, niin maksetaan itte, pientä alennnusta saadaan kokonaishinnasta. Kaupungin leivissä, ei meitä juoteta tai syötetä ilmatteeksi.