Seiskan kannessa: "sai epilepsian sikapiikistä"
En ole lukenut juttua, koska en tosiaan tuhlaa rahojani Seiskaan. Pisti vaan kassajonossa tuo lause silmään. Kyse oli pikkutytöstä.
Miten voidaan tälläistä väittää lehdessä? Onko sikapiikillä muka joku todettu yhteys epilepsiaan?
Kommentit (12)
todennäköisyyksiin perustuvia. 100% varmuudella voidaan harvoin sanoa mitään.
ja just rahan takia.
Yritetään saada korvauksia ja niin säälittävää on!!
eli ei tod voida tietää tuliko se sikapiikistä vai mistä
Niin, ja poskiontelontulehdus. Mun kierukkakin irtosi sikapiikin takia.
vinkuvat elämänsä kurjuutta, sit seiska lahjoittaa kaikkea kivaa;)Mulle muuten tuli konkurssi sikapiikin takia, holtiton mies muuttui vielä holtittomammaksi, ei, en mene seiskaan vinkumaan sitä.
Sikapiikkiä olen syyttänyt mun yllätysraskaudesta. Voi mokomaa, kaikkea se saakin aikaan!
Tiedän perheen ja ei ole ollut helppoa tuon epilepsia asian kanssa.
Miettikää oikeasti n. 7 -vuotias tyttö ja voimakas epilepsia.
Ei paljon naurata!
Mitähän nuo luulevat noin saavuttavansa? Meillä oli narkolepsia jo 5vuotta ennen sikapiikkiä.
jos se Seiskaan on painettu.
Ei tarvitse enää lääkäreiden ja tutkinoiden tutkia koko asiaa, säästyy rahaakin, kun tekevät jotain hyödyllisempää.
ja vie lopulta hengen, kun kohtaukset eivät enää mene ohi. Joten minäkin olisin ihan hiljaa ja arvostelematta.
Jos pikkutytön perhe on tehnyt jutun rahan takia, ymmärrän todella hyvin. Vielä paremmin ymmärrän asian huomion haun takia, koska ihmisten pitäisi todella nähdä, että asiat voivat olla eri tavalla kuin itsellä. Pitäisi ennemminkin yrittää ymmärtää ensin ennen kuin arvostele kovalla kädellä.
se on voi-voi, mutta perhe ei voi tietää, mistä tuo epilepsia on tullut!!!
T.Epileptikon-puoliso
sairastuin siihen vuonna 2001.
voisinkohan minäkin syyttää siitä sikapiikkiä? vaikken sitä ottanutkaan...
kaikestahan nuo sikapiikkiä syyttävät. ajankohta jos osuu samoihin aikoihin piikin oton kanssa,niin automaattisesti sen syy.
häpeäisivät! tuollakin perheellä vain rahallinen hyöty mielessä....