Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertooko haalea viiva testissä tuulimunaraskaudesta?

Vierailija
23.12.2010 |

Voi itku. Raskaustestissä on tosi tosi tosi haalea viiva. Paketin mukaan se tarkoittaa silti, että olen raskaana. Toisaalta muistan mm. täältä lukeneeni, että tosi monella on tuulimunaraskaudessa testitikku näyttänyt tuollaista. Onko perää vai voinkohan iloita raskaudesta?

Tätä on yritetty monta vuotta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiva mikä viiva, sen näyttää sitten vasta ultra onko se vauva siellä missä pitää/onko todellista vauvaa. Viiva = raskaus. Onnittelut!

t. yhden tosi vaalean viivan äiti

Vierailija
2/8 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka testi (joka tehty kk alkamispäivänä tai pari päivää sen jälkeen) haaleaa viivaa. Raskaana olen ollut ja kolme lasta saanut. Vahva viiva on tullut vasta reilu viikko kk alkamispäivästä.

Onnea :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus vaalea viiva kertoo esimerkiksi siitä, että raskaus on alkanut ja mennyt kesken, eli kyseessä on varhainen keskenmeno. Näin oli minulla ekassa raskaudessa. Toisessa testiin ei tullut viivaa testiajan puitteissa ollenkaan, vaan sain ns. roskishaamun, ja terve lapsi syntyi kuitenkin. Tässä kolmannessa viiva oli myös alussa haalea ja kovat alavatsakivut, silti raskaus jatkui normaalisti ja on nyt yli puolivälin.

Ota ihan rennosti seuraavat päivät, mitä vaan voi sattua tai olla sattumatta. Pidä huolta itsestäsi, ota rennosti ja testaa muutaman päivän sisällä uudestaan. Jos viiva on vahvempi, niin onnea, jos haalenee entistä enemmän niin ei siinäkään ei voi muuta kuin odotella. Pianhan sä pääset myös alkuraskauden ultraan jossa selviää mihin alkio on kiinnittynyt.

Vierailija
4/8 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuossa ne "haamut" nyt haahuilee. En tiedä mitään tuulimunista.

Ai niin: Onnea raskautumisesi johdosta! =)

Vierailija
5/8 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

40/30 mojahti sitten napakka plussa.

Ultrassa LA:ta siirrettiin viikon myöhemmäksi.

Vierailija
6/8 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos toivoa antavista viesteistä. Olen aivan innoissani. Kahdelle parhaalle ystävälle kerrottu tästä, muille toki vasta kun varmistuu. Jos. Argh tätä jännitystä ei kestä! Ennen testin tekoa olo olikin oudon turvonnut, mutta toisaalta keinohedelmöityksen tulosta kun tää on, hormonipistostenkin takia turpoaa.

Olen niin onnellinen, jos tää on totta!

Vierailija
7/8 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla se kaikkein vahvin viiva ikinä on ollut tuulimuna, ja kaikkein haalein viiva on tuolla sohvalla isänsä sylissä. (5 raskautta, 3 lasta)

Vierailija
8/8 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laita aijaaseen ja tänne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä