Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tueeko teille koskaan paha olo tätä palstaa lukiessanne?

Vierailija
23.12.2010 |

Mulle tulee, siksi aion lopettaa lukemisen kokonaan. Haluan elää hyvyyden ja tasapainon ilmapiirissä. Heippa kaikki terot ja pettäjät ja arvostelijat ja ilkeilijät!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse asiassa kaikkein eniten siitä, että se on onkun mielestä hauskaa. Todennäköisimmin nimittäin tämänkin ihmisen "suojassa" kasvaa lapsi tai lapsia.

Vierailija
2/12 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luen tätä palstaa HYVIN HYVIN valikoiden

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku kuvailee sen valkovuotoa tai jälkivuotoa tai pimpsan römpäkkeitä!

Vierailija
4/12 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tulee oltua poissa pitkään. Toisaalta täällä on ihan viihdyttäviäkin avauksia, mutta suurin osa on hirveetä shaissea.

Vierailija
5/12 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tuomitaan kaikki, jotka ovat tehneet virheitä, jokainen eronnut, jättänyt, jätetty, yh, köyhä ym.

Kauheita ihmisiä täällä. Pinnallista paskaa.

Vierailija
6/12 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tulee oltua poissa pitkään. Toisaalta täällä on ihan viihdyttäviäkin avauksia, mutta suurin osa on hirveetä shaissea.

Scheiße.

Vierailija
7/12 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ainakin tulee psyykkisiä häiriöitä tästä palstasta ja viime aikoina tullut vaan enemmän.

Taidan kanssa lopettaa palstailun ja keksiä elämälleni jotain muuta sisältöä. =D

Hyvää jouluaikaa ja poissaolevaa uutta vuotta!

Vierailija
8/12 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä paljon ilkeyttä, liian paljon. Mitähän iloa siitä jotkut saa kun ilkeilevät toisille.

Vierailija
9/12 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahan mielen purkauspaikka. Kun oikein ottaa päähän on kiva tulla tänne nimettömänä ilkeilemään toisille kun oma alämä on päin peetä.

Vaikka monilla on lapsia en silti olisi liian huolissani koska itsekkin kirjoitan joskus tänne vähän töks vaikka oikeassa alämässäni olen todella kiltti ja korreksti enkä koskaan pahoittaisi kenenkään mieltä tahallaan.

EN tosin tee sitä täälläkään mutta joskus tosiaan kun itsllä kaikki on huonosti niin tulee kommentoitua vähän kärkkäämmin josta pahoitan kyllä mieleni itse myöhemmin.

En kuitenkaan koskaan tahallani halua loukata tai olla ilkeä. Kun tiedän minkälainen olen itse, kiltti, hyvä äiti ja hyvä ystävä ja lämmin ihminen ja silti saatan sanoa täällä töks niin uskon että näin voi käydä muillekkin kun on hermo kireällä ja sen vuoksi olen oppinut suodattamaan lukemaani täällä.

Erikseen tietysti ne jotka sanovat tahallaan todella pahasti ja suoraan haukkuvat toisia. Mutta ilmeisesti heillä on aina paha olla ja oma elämä siinä kunnossa ettei mitään postiivista pysty sanomaan mihinkään. Se on surullista, toivottavasti saavat edes purkaa ne pahimmat patoutumat täällä jotta lasten kanssa jaksaa vaikka vähän paremmin..

Vierailija
10/12 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ilkeyttä ja se muuten on varmaa, että ilkeellä ihmisellä on paha olo.

Onnellinen ihminen ei ole ilkeä.

Vierailija
11/12 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen ei ole harkitun ilkeä.

Itse asiassa sana "ilkeä" on aivan liian mieto kuvaamaan tuota käytöstä, koska siitä tulee mieleen vain tenavien pikkuiset kepposet.

Ikävää, että näin monella menee henkisesti näin huonosti.

Vierailija
12/12 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskin monet helvetin hyvät naurut täältä on saatu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi