Fiksuna avasin Diorin Nude Air irtopuuterin. Unohdin, että takana puhaltaa kesätuuletin, korkea sellainen pyörylä. Nyt koko huone...
...on sikakalliin irtopuuterin peitossa! Enkä tiedä, miten sen siivoaisi! Pyyhkimällä se vain leviää ja tahmaantuu. Apua! Miten saan makuuhuoneen taas käyttikseksi? Nyt siellä ei voi olla, koska puuteria on ihan joka paikassa. Onneksi purkin pohjalle jäi vähän. Toisaalta, ei se paljoa lohduta. Puuteria on verhoissa ja lampuissa!
Neuvoja!?
Kommentit (7)
Imuroit tietysti kuivana pois. Pahinta olisi käyttää kosteaa rättiä.
Älä! Saat vertaistukea nyt.
Mä ostin Dr Hauschkan purkin jossa on jauhoa joka sekoitetaan veteen ja siitä tehdään savinaamio. Koko purkki levisi vessaan kun pesukone tiputti sen. Sitä ei meinaa saada millään pois. Ja kun lattiaa pesee niin sitten tulee laatoille savinaamio.
Mulla tippui jauhepuuteri repun päälle. Reppu oli musta, ei siitä koskaan tullut uudenveroista. Puuteria on vaikea saada pois.
Ei lähde millään. Kaikki menee vaihtoon. Pudotin itse puuterimaisen mustan silmämeikin, ihan pienen. Aine tarrasi ihan kaikkeen. Älä pyyhi, ei ainakaan lämpimpällä.
Ei nyt ihan vastaava mutta meillä lapsi tiputti avonaisen glitteripurkin nukkaiselle päiväpeitolle. Kimalteet eivät meinanneet irrota kunnolla puistelemalla eikä imuroimalla.
Mitäs ostit ”Air” -puuteria :D