Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eronneet; minkä vuoksi liittonne epäonnistui?

Vierailija
06.12.2010 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni teki liikaa töitä, sai burnoutin, ryyppäs 30päivää putkeen ja otti 18v tytsyn. niin se piisas, kiitos ja hei!!! meillä on 2lasta ja neki joutui kokemaan sen paskan!!!

Vierailija
2/9 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muututtiin molemmat 18 vuodessa, rakkaudesta ei tietoakaan enää viimeisinä vuosina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehteluun, pettämiseen, peli- ja alkoholiriippuvuuteen. Välinpitämättömyyteen omia lapsia kohtaan.

Rakkautta oli, mutta se vaan ei aina riitä.

Vierailija
4/9 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi show vaan jatkuu ja exällä on jo uusi uhri, onnea vaan ja menestystä heille!

Vierailija
5/9 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholiongelma, jota ei koskaan suostunut myöntämään, valehtelu, minun huomiotta jättäminen tai vastavuoroisesti ylenpalttinen jo ahdistavaksi käynyt huomioiminen, puhumattomuus, se, että asioista ei voinut koskaan keskustella, jatkuva syyttely, että kaikki on minun syytäni, koska olen niin vaikea ihminen, raha-asioiden leväperäinen hoitaminen jne. Näistä seurannut kylmyys liitossa. En vähättele omaa osuuttani, virheitä tein minäkin. Nämä kaikki yhdessä ja olosuhteet.

Vierailija
6/9 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoliso ei osallistunut lasten ja kodin hoitoon tarpeeksi, teki töitä ja matkusteli vaan.

Kotona vaan valitti, eikä osallistunut.

Ei syönyt tekemääni ruokaa.

Ei kestänyt lapsia, huusi heille, raivosi, rikkoi lasten leluja, löi, tukisteli, heitti lapset ja minutkin pihalle, jos puutuin tähän.

Haukkui minua hulluksi, laiskaksi. Tuhlasi perheen rahat ja luottokorttilaskut 10000 kuussa ja syytti siitä minua, vaikka laskulla olikin aina 8000 hänen ostoksia ja baarilaskuja, minun ja lasten kenties se 1000-2000 ruokiin ja vaatteisiin.

Petti ja hommasi uuden alistuvan vaimon itselleen.

Onnea heille.

Vierailija
7/9 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi alkoi mua yököttään sen kanssa ja sen jälkeen se olikin sitten menoa.

Vierailija
8/9 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoliso ei osallistunut lasten ja kodin hoitoon tarpeeksi, teki töitä ja matkusteli vaan.

Kotona vaan valitti, eikä osallistunut.

Ei syönyt tekemääni ruokaa.

Ei kestänyt lapsia, huusi heille, raivosi, rikkoi lasten leluja, löi, tukisteli, heitti lapset ja minutkin pihalle, jos puutuin tähän.

Haukkui minua hulluksi, laiskaksi. Tuhlasi perheen rahat ja luottokorttilaskut 10000 kuussa ja syytti siitä minua, vaikka laskulla olikin aina 8000 hänen ostoksia ja baarilaskuja, minun ja lasten kenties se 1000-2000 ruokiin ja vaatteisiin.

Petti ja hommasi uuden alistuvan vaimon itselleen.

Onnea heille.

Vierailija
9/9 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kunnollistenkin, fiksujen, lahjakkaiden, komeiden ja hyvin tienaavien miesten elämä lähtee menemään ihan perseelleen kun avioituvat Palsta Mammojen kanssa?

:=DDDDDDDDDDDDDDDDDD

Raivoraittiista tulee alkoholisti tai narkkari, komeakroppainen lihoo muodottomaksi, ahkerasta tulee sohvaperuna, hyvinkäyttäytyvästä väkivaltainen narsisti...

Ja kaikkeen tähän tarvitaan vain parin vuoden avioliitto Palsta Mamman kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi