Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulumieli hukassa :(

Vierailija
22.12.2010 |

Tiedän, että joulu olisi ihanaa, jollei äitini olisi niin helvetin ärsyttävä hössöttäjä. Vaikka joulua vietetäänkin aina muualla kuin heillä!!

Mua ärsyttää hänessä kaikki se kun komentelee mm. mua aina (vaikka meitä siskoja on 3) tekeen kaikkea, joita muut jo tekee.

Autan siis muita mielelläni, mutta vihaan sitä kun hän komentaa kuin pientä lasta!!

Toinen iso asia mitä vihaan tässä joulussa on se, kun ei ole rahaa ostaa kunnon lahjoja.

Tiedän että vanhempi siskoni tulee tästä oleen muhun pettynyt!!

Heille on aina tärkeää ostaa kalliita tavaraoita.

Ja nyt on eka joulu, kun mä en voi antaa heille muuta kuin suklaarasian.

Ja heidän lapset saa lahjat alle 15€/per lapsi.

Omani saa tietenkin kalleimman, kun haluan hänen edes nauttivan joulusta saaden sen mitä halusikin.

Kerroin jokin aika siskolleni ettei ole rahaa ostaa hänen vanhimmalle lapselle sitä peliä jota tämä toivoi ja sisko ehdotti toista, mikä oli vielä kalliimpi !! Eli ei siis tajua millään, ettei mulla ole rahaa!!!

Pakko oli saada purkaa paskaa oloa tänne.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun tarkoitus ei ole kulutusjuhla ja kalliilla lahjoilla päteminen. Kyllä siskosi täytyy tämä pohjimmiltaan ymmärtää. Teit oikein, kun kerroit, ettei nyt vain ole varaa kalliisiin lahjoihin. Jos hän ei ymmärrä, et voi sille mitään. Puhu äidillesi lyhyesti ja rauhallisesti ongelmasta. Sano, miten toivoisit hänen kohtelevan sinua.

Vierailija
2/2 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hengitän! :)

Ja annoit hyvät neuvot mulle.

ap

Rauhallista ja hyvää Joulua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi