Te, jotka hyppäsitte miehen kanssa sänkyyn
heti ensitapaamisella, kunnioittaako miehenne teitä ihan todenteolla?
Vai sanooko vaan?
Kommentit (9)
että sanooko vain vai kunnioittaako oikeasti?
Mutta ap:lle sanoisin, että totuus on tarua ihmeellisempää ja elämä ei ole Disneyn-prinsessasatua, miehet ja naiset ovat ihan tavallisia tallaajia omine vikoineen jne. Terkuin: Eräs, jonka mies on kunnioittanut (vai onko SITTENKÄÄN :D )vaimoaan 20v.
ehkä se ei kunnioita mua pätkääkään, mutta tossa se nyt vaan on ollut vuodesta toiseen. Eikä se vissiin ole vielä minnekään edes menossa. Tai siis kysy siltä.
annoin vasta seuraavan iltana tapaamisesta. Kyllä mun pitää nyt ottaa puheeksi tämä asia. Kamalaa jos se on vaan leikisti kunnioittanut 15 vuotta.
mitä tällä asialla ja kunnioituksella on tekemistä toistensa kanssa? Eiköhän sänkyyn menemisessä ole kyse siitä, että molemmat ovat halunneet sitä, ei siitä, että nainen "antaa" miehelle. Toivottavasti ap et itse koe seksiä naisen näkökulmasta antamisena!
Mä itse en mennyt miehen kanssa sänkyyn ekoilla treffeillä, koska mä en ole koskaan tuntenut sitä omaksi jutuksi harrastaa seksiä mulle tuntemattoman ihmisen kanssa. Mutta tiedän, että ihmiset ovat erilaisia, ja joillekin on aivan luontevaa mennä heti sänkyyn. Jos kyseessä on kaksi aikuista, tasaveroista ihmistä, siinä ei pitäisi olla mitään tekemistä minkään "antamisen" ja tai kunnioituksen puutten kanssa.
Kannattaa ehkä tuulettaa ajatusmaailmaansa, jos noin ajattelee.
Te, jotka hyppäsitte naisen kanssa sänkyyn
heti ensitapaamisella, kunnioittaako vaimonne teitä ihan todenteolla?
Vai sanooko vaan?
miksi kukaan ei kysy kunnoitatko miestäsi, että hyppäsi sänkyyn kanssasi...
Ai niin siksi, että miehet saa osoittaa halujaan vapaasti, naiset ei...edelleen pitäisi sievistellä jalat ristissä säädyllinen aika vaikka raskaudenehkäisy on keksitty..
Tuota kysytty ennenkin täällä, mutta miksi kukaan ei kysy kunnoitatko miestäsi, että hyppäsi sänkyyn kanssasi...
Ai niin siksi, että miehet saa osoittaa halujaan vapaasti, naiset ei...edelleen pitäisi sievistellä jalat ristissä säädyllinen aika vaikka raskaudenehkäisy on keksitty..
Hän sanoo usein että rakastaa ja arvostaa minua, kunnioituksesta ei ole tainnut olla puhetta. Seksi on kyllä ihanaa ja läheistä.
että sanooko vain vai kunnioittaako oikeasti?