Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä hiivatti näitä "pikkuprinsessojen" äitejä vaivaa???!!!

Vierailija
21.12.2010 |

"Iso ja paha poika" tulee ja tekee jotain "pahaa", ihan "ilman syytä". Vaikka vastaa samalla mitalla. Mutta se lällättävä ja hiekkaa/lunta/rapaa viskova pikkuprinsessa ei syyllisty mihinkään, tietenkään. Sitä kullanuppua pitäisi vaan sietää. Sehän on T-Y-T-T-Ö ja tosi ihana ja viaton kaikessa kamaluudessaan.

Poikakin voi olla todellinen pikkupiru, mutta saa huomattavasti helpommin syyt niskoilleen.

Saivartelijat ja näiden pikkuprinssessojen äidit, älkää suotta vaivautuko.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saivartelijat ja näiden pikkuprinssessojen äidit, älkää suotta vaivautuko.

Ups, tais mennä saivarteluksi ;)

Vierailija
2/58 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain taas vaan yliannostuksen tästä hommasta tänään...!

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se pikkuprinsessa voi olla todella uskottava.

t: yks joka tajuu

Vierailija
4/58 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväperheen prinsessat syyttivät aina meidän poikaa kaikesta pahasta, koska meidän poika tosiaan keksi kaikenlaista pikkutyhmää. Niinpä sai sitten näiden prinsessojenkin tekoset niskoilleen. Kertoili sitten kotona, että kyllähän nekin teki. Toinen prinsessa keksi vieläpä huutaa ihan ilman syytä, että meidän poika oli töninyt tai vienyt lelun, mutta pelästyi, kun meillä tällaisiin kujeisiin puututaan tosi tiukasti. Tunnusti sitten kuiskaten minulle (kun olin pakottanut pojan pyytämään anteeksi ja laittanut miettimään tekosiaan toiseen huoneeseen), että ei se poika oikeasti mitään ollut tehnyt. Prinsessan vanhemmat kuittasivat asian sanalla jaa.

Vierailija
5/58 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienempi saisi kiusata, lällättää ja olla äärimmäisen ärsyttävä, isomman pitäisi kestää mitä vaan kun se toinen on PIENI.

Ärsyttävää.

Vierailija
6/58 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen nainen syntyy prinsessaksi

sitten me menemme sammakon kanssa naimsiin

Vierailija
7/58 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja erikoista oli, että naapurin pikkuprinsessa alkoi aina itkeä, kun asia (eli hänen omat tekonsa, josta poikani oli jo saanut syyt niskoilleen) ikäänkuin "osuivat" häneen. Äidin mielestä hän vain "pelkäsi" tilannetta :/ Tuskin, mitä nyt häntä tunnen. Ja mitä olen nähnyt. Ei se omakaan tenava mikään pyhimys ole, mutta silti.

-ap-

Vierailija
8/58 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun pikku-rinprenssa osaa olla kyllä todellinen riivinrauta, tai nyt jo alkaa helpottamaan, kun ikää alkaa olemaan lähemmäs 2,5v, mutta enemmän minua harmitti villeinä aikoina se, että itse pidin tiukkaa linjaa; en sallinut yhtään tönimistä, läpsimistä, lelun toiselta ottamista jne. Mutta, sitten monet muut äidit katsoivat asiaa sormiensa läpi ja siloittelivat asiaa lapselle; minun kiellon päälle sanottiin lapsen kuullen "ei se haittaa". Jos joku niin se oli ärsyttävää. Minulta vietiin matto jalkojen alta ja sain tehdä sitten kahta kauheammin töitä...niin ärsyttävää. Ja usein juuri poikien äidit totesivat, että hyvä vain kun pitää puolensa. Eli tavallaan komppaan sinua ;)

Vierailija
9/58 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussakin suhtaudutaan poikiin erilailla kuin tyttöihin, ainakin kun itse olin koulussa.

Vierailija
10/58 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut äidit vain ovat sellaisia, ettei heidän pikku kullannuppunsa varmasti syyllisty mihinkään pahaan. Ei varmasti. Aivan sama onko pikkuprinsessa vai pikkuprinssi, mutta jos on tämän tietyntyyppisen äidin lapsi niin silloin ei ole syyllinen. :-D

Mä yritän parhaani mukaan kasvattaa "pikkuprinsessoistani" rehellisiä ja suoraselkäisiä ihmisiä.

Vierailija
11/58 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin muistan kun huomasin miten minun prinsessasta oli tullut ammatti marisija ja osaa taitavasti itkeä

sellaista ärsyttävää tytto itkua

ap, loydä lapsellesi poika seuraa

tuon ikäisilla on eri leikit, ei syytä pakottaa leikkimään yhdessä

Vierailija
12/58 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

riehuvista pojista: Pojat on poikia. Argh.

Tytön ja pojan äiti

Vierailija
13/58 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonnassa ei ole mitään vikaa: pitää ymmärtää että pojat milteiaina, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta toimii erilailla kuin tytöt!

Se on sitten eri asia kuin jättää kasvattamatta tai käskemättä (jos tilanne niin vaatii) mutta poikien fantasialeikit on roolihyppelyä, sankaruutta, pelottelua ja hurjaa, tyttöjen on sitten sipsuttelua ja söpöyttä. On prinsessaa ja on sammakkoa. POJAT ON POIKIA!

T. kolmen pojan ja yhden rinsessan äiti.

Vierailija
14/58 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonnassa ei ole mitään vikaa: pitää ymmärtää että pojat milteiaina, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta toimii erilailla kuin tytöt!

Se on sitten eri asia kuin jättää kasvattamatta tai käskemättä (jos tilanne niin vaatii) mutta poikien fantasialeikit on roolihyppelyä, sankaruutta, pelottelua ja hurjaa, tyttöjen on sitten sipsuttelua ja söpöyttä. On prinsessaa ja on sammakkoa. POJAT ON POIKIA!

T. kolmen pojan ja yhden rinsessan äiti.

Mutta monen huonosti käyttäytyvän pojan äiti hokee tuota sanontaa...

Vierailija
15/58 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

POJAT ON POIKIA!

Onneksi me saadaan jokainen kasvattaa lapsemme niinkuin parhaaksi näemme, mun kodissa tota sanontaa ei tulla kuulemaan.

Vierailija
16/58 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenä niissä näkyy jo se tuleva ilkeä nainen.

Onneksi mun poika ei enään leiki tyttöjen kanssa. Toki joku poikatyttö kelpaa leikkiin mukaan.

Vierailija
17/58 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua ärsyttää suunnattomasti siskoni, jolla on tyttö ja poika. Tyttö on kuopus, ja siskostani on hauskaa kun hän ottaa leluja toisten käsistä ja tomerana prinsessana pitää puolensa. Kun olen mennyt lasten väliin, jos minun tyttöni tai hänen lapsensa ovat riitaantuneet leluista tai tuuppineet toisiaan, siskoni on monesti sanonut, että "älä mene väliin. Oppivat pitämään puolensa." Minusta tuo on outoa, eihän lapsi opi ottamaan toisia huomioon jos ei opasteta. Kyse siis ihan pikkulapsista. Eli kyllä näitä pikkuprinsessojen ja -prinsiisen äitejä löytyy, ikävässä mielessä. Muutoin siskoni on ihana ihminen, tuo piirre hänessä on kummastuttanut minua.

Vierailija
18/58 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenä niissä näkyy jo se tuleva ilkeä nainen.

Onneksi mun poika ei enään leiki tyttöjen kanssa. Toki joku poikatyttö kelpaa leikkiin mukaan.

Eikös ne ihan perusmimmit ole niitä parhaita, niinkuin perusjätkätkin. Miksi kenenkään pitää kasvattaa jotain "pikkuprinsessoja"? Joo-o, mielestäni tällainen ilmiö on vain ja ainoastaan kasvatuksen vika. Ja myös sovinistinen mies on usein kasvatuksen tulos. Nimenomaan äidin kasvatuksen tulos. Tämän ketjunkin kirjoittajista moni näyttäisi kirjoitustensa perusteella kasvattavan kotonaan pikkusovinistia. Hullua.

Vierailija
19/58 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi teitä

tappelette siitä kumpi suloisempi, naapurin poikalapsi vai sinun pikkuneiti

Tai siitä miten sinun pikkuneiti onkin ärsyttävä ja se pikkumies sittenkin on se MIES

Vierailija
20/58 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuosta uhoamisesta ota tolkkua erkkikään. Siis kuka on tehnyt, mitä ja kenelle? Ja miksi sinä olet ottanut siitä nokkiisi?

t. kolmen tavallisen tytön äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän