Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kyllä alkoi vituttaa ihan kaikki

Vierailija
21.12.2010 |

Siivoan olohuonetta;painin sohvatyynyjen kanssa, siis pesun jälkeen laitan niitä paikoilleen. Vastustaa, vetoketjut reistaa. Sohvan rungossa tahroja, sohvan alta löytyy karkkipapereita ja tikkarin tikkuja.

Onni tässä suunnattomassa vitutuksessa on se että olenn kotona ihan yksin, kukaan ei ole kuulemassa mitä mieltä olen tällä hetkellä perheestäni ja näin yleisemmin elämästäni. Varmaan syöttäisin ensimmäiselle vastaanväittäjälle sohvan alta löytämäni karkkipaperit.

Piti vääntää lihapullia tässä päivällä mutta päätinkin odottaa että myös mies pääsee osallistumaan talkoisiin. Ja kerron vielä ettei ole nyt töissä ja saavu sieltä väsyneenä vaan huitele jossain.

Niih! Kyllä helepotti. Keitän vielä kaffit ja jatkan imurin ja luutun kanssa riehumista=)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mystisen kortsun sieltä sohvan välistä ja tietenkin erimerkkisen kuin mitä itse käytätte ;)

Kaikki on siis hyvin, eikö?

Vierailija
2/6 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä raivolla on hyvä jatkaa siivoamista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverin 5-vuotias lapsi makaa teholla, eikä tiedetä mikä on kohtalo. Lapsi sairastui marraskuussa vakavasti ja on tällä hetkellä koomassa.

Vierailija
4/6 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman lihapullia : ) Laitoin just kahvit tippumaan ja käväsin suihkussa, vaikka urakka onkin vasta puolitiessä.

Vierailija
5/6 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitukseen täällä. Asia on todella ikävä, mutta ei ehkä nyt kuulu tähän. Tää on huvi/v-ttuilupalsta, ei tänne kannata ihan oikeasti kamalia asioita tosi mielellä laittaa.

Jaksamista kaverillesi kuitenkin.

Vierailija
6/6 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverin 5-vuotias lapsi makaa teholla, eikä tiedetä mikä on kohtalo. Lapsi sairastui marraskuussa vakavasti ja on tällä hetkellä koomassa.

Mun kaverillanikin on sairas lapsi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä