En keksi miehelle lahjaa ja pyysikin mua olemaan ostamatta
mutta jotain mun on aivan pakko kehittää jo siksi että kaikki saisivat edes yhden paketin.
Vaatteita ei tarvi, yöpaitoja ei käytä, sukkia tai kalsareita en kyllä osta. Koruja ei käytä, kirjamaku erittäin hankala
Kommentit (14)
toisen käytti ja tykkäs kyllä mutta toinen jäi käyttämättä ja antoi anopille, toki mun suostumuksella.
Hieronta vois kyllä olla ihan ok.
kännykkäkotelo, lompakko, tyylikän avaimenperä, sun+lasten valokuva kehyksissä töihin vietäväksi, viinitarvikesetti, solmioneula
Solmioneulan olen jo hankkinut =)
Mutta kiitos kun yritit auttaa.
mikä on hankala kirjamaku? kuunteleeko musiikkiä? mitä harrastaa?
Anna vaikka
-illallinen hyvässä ravintolassa
-lupaus ostaa liput futismatsiin tms. ja mennä yhdessä katsomaan
-jotain hyviä konvehteja; erikoispuodista
sota/historia-aiheisia kirjoja joista minä taas en tiedä mitään enkä pysy luvussa mitä on lukenut ja mitä ei., Ei kuuntele musiikkia eikä harrasta mitään sellaista mistä voisi lahjan kehittää. Vai miten sorvaisi kunnallispolitiikasta joululahjan?
Tunnen mieheni niin hyvin etten tahdo mitään turhaa hankkia.
Minusta ei yhtään outoa.
Mutta jotain fyysistä ja käsinkosketeltavaa kuitenkin. Ei lapset ymmärrä lupauksia´ja lasten takia haluan että kaikki saa jotain
Marimekosta kylpytakin. Käytännöllinen ja kiva.
Ja laitan sen miehen pakettiin. On sillekin paketti ja ton olisin ostanut kuitenkin.
Mun paketissa on mun itte ittelleni valkkaama pyjama.
Sellainen mikä laitetaan tuolille tai sohvalle ja istutaan, hieroo kivasti. Oikeasti aika kovaakin. OBH Nordica 99e.
Ap toki tietää, mut mä en esimerkiksi osaa miehelleni ostaa lahjaa juuri siksi, etten tiedä, mistä ihmeestä hän mahtaisi tykätä. Kun kysyn, vastaus on aina "emmä tarvi mitään". Joka joulu olen yrittänyt jotain ostaa, ja miettinyt pääni puhki, mutta siitä huolimatta miehellä ei ilmekään värähdä pakettinsa avattuaan, ja viimeistään tapaninpäivänä hän pyytää kuittia, jotta voi lähteä palauttamaan lahjansa.
Mun mieheni ei ole koskaan kertonut mulle, mistä hän tykkää. Me emme ole käyneet keskusteluja lempikirjailijoista, -väreistä, -ruuista tai -musiikista.Olen kysynyt niitä aivan suoraankin, mutta vastaus on olankohautus ja "emmä tiiä". Ja kun joku kuitenkin ihmettelee, niin yhdessä olemme olleet 10 vuotta, ja meillä on kaksi lasta.
ostaa, vaan sellainen ostetaan koska HALUTAAN muistaa läheistä ihmistä! Ja en ymmärrä mitä vaikeaa on ostaa lahja TUTULLE ihmiselle, eri asia jos pitää esim. työnpuolesta keksiä yhteistyökumppaneille jotain jne.
Ihan taatusti ap tietää jotain mitä mies kaipaa/mikä ilahduttaisi häntä. Se voi olla vaikka uusi porakone, liput leffaan/matsiin, jotain kotiin liittyvää, vaikka uusi saunakiulu&löylykauha, tai sitten jotain vaatetta, mies oletettavasti pukeutuu, niin ostaa hänen tyylisensä vaatteen, oli se sitten silkkisomia tai "Kiitos-paita" tai villasukat tmv. mikä miehen tyylistä onkin.
Ja jos MITÄÄN ei keksi, niin sitten lahjakortti vaikka kirjakauppaan ja siihen samaan pakettiin esim. miehen lempikarkkeja tmv. mistä tämä pitää.
mikä on hankala kirjamaku? kuunteleeko musiikkiä? mitä harrastaa?
Mene ASIANTUNTEVAAN antikvariaattiin (esim. Hagelstam), kerro nuo hankalat speksit myyjälle ja huomaat pian käveleväsi oivan joululahjan kanssa kotiin.
hierojalle?