Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toi perhepäivähoitajien pääsy työaikalain piiriin on oikea

Vierailija
20.12.2010 |

joululahja! :)

Olemme kunnalla erittäin edullista väkeä. Ei ole vuokra/remontti kustannuksia esimerkiksi.

Aidan vaativat tontin ympärille mutta eiväs maksaneet materiaaleja tai miehiä sitä tekemään.

Joutuvatpa nyt ainakin maksamaan ylitöistä korvausta. Meidän kunnassa ne menee maksuun koska varahoitojärjestelmä ei kestäisi ylimääräisiä lapsia säännöllisesti.

Mukava alku vuodelle :)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin tässä lähistöllä seurannut ahkeria pph:ia enkä ole kade. Työtunteja kertyy viikossa yli 50 helposti ja pienten lasten vaihtuvuus sekä sairastelut/puolikuntoisuudet takaavat, että on syli ja kädet jatkuvasti täynnä itkuisia räkänokkia. Lisäksi se hiekan ja sotkun määrä omassa kodissa, on siivottavaa jatkuvasti. Ruoka on aina tuoretta, ei eilisiä tai tähteitä. Kunta itse saa tarjoilla kyllä koululaisille 4 päivääkin vanhaa ruokaa, muttei pph.

Palkka on huono, jos joku nyt tarttuu noihin pitkiin päiviin, yleensä palkkaus ja työmäärä edes kulkevat samaan suuntaan.

Enkä todellekaan ole itse pph

Vierailija
22/25 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pk:n saa mennä omien kanssa jos haluaa, pakko ei ole, mutta sitten on palkatonta. Alitunteja tulee mulle koko ajan. Yhden perheen lapsia on mulla ja päivät n.8h. Ja kyllä näkyy palkassa, kun on alitunteja. Meillä tuo työajan lyhentyminen toteutuu tod. näk vasta 2012, koska kvtes on voimassa 2011 loppuun.

Eihän sun lapsilla ole päivähoitopaikkaa joten ei sulla voi olla velvoitetta viedä omia päiväkotiin (ylipaikoille mahdollisesti!!!) ja mennä itse sinne töihin. Kuka on vastuussa omistasi jos päiväkodissa sattuu jotain. Päiväkoti vai sinä? Entä jos lapsesi ulkoilevat jonkun muun kuin sinun valvonnassa? Aika monta muttaa joten ihan helpolla en antaisi periksi palkan maksun kanssa. Sinultahan ostetaan paikka ja sillä siisti.

2012 taitaa toteutua kaikilla koska vuosi 2011 on siirtymäaikaa ja sen aikan haetaan ne muodot jonka puitteissa tullaan toimimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekevät raskasta työtä olemattomalla liksalla.

Vierailija
24/25 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainoa joka on innoissaan tosta muutoksesta.

Vierailija
25/25 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1203e kuussa brutto, neljäs on omani.4,5e/pv kulukorvauksia/lapsi, eikä sitä saa silloinkaan kun lapsi on poissa, mutta silti toi summa kattaa ruuan,lelut, askartelut sun muut...

Tykkään hommasta todella, mutta en tekis tätä muuten, mutta kun ei ole muutakaan työtä, koska palkka on niin huono vastuuteen nähden.

Itsellänikin oman 3,5 v lisäksi, 2x2v ja toinen 3,5 vuotias...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi