Helsingin kaupunki jättää vanhukset heitteille?
Olen 90-vuotias, ja olen tähän saakka tullut toimeen yksin kotona. Olen viikon aikana ollut 2 kertaa Malmin päivystekssä kaatumiseni vuoksi. Nyt tuntuu että kaikki voimat ovat menneet, ja tarvitsin apua. Olen soitellut kaikki tahot läpi, ja saanut vain myötätuntoa, joten kiitos siitä, voimia ei kuitenkaan tämä myötätunto anna joten ,mikä neuvoksi?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ap lapsia. Meillä sisaret käy hoitamassa 89v isämme asioita. Tuovat ruokaa, siivoavat yms. Itse asun kaukana.
Sama onko vai ei. Ei se lapsille kuulu jokatapauksessa.
Huoli-ilmoitus? En valitettavasti osaa auttaa. :(
Vaimoni menehtyi 2018, ja 54 vuotias poikani 2022, tyttäreni asuu Ulkomailla, joten hänestäkään ei ole apua.Olen omaisten suhteen täysin omillani.
Voi että sydämeen sattuu. Mulla sama kohtalo edessä, olen lapseton ja köyhä. Ei Suomi ole enää sivistysvaltio, turhaan sotaveteraanit taisteli vaikka kaikki kiitos ja kunnia heille!
Soita Ilta-Sanomiin. Anna haastattelu. Suomen politiikot ovat hmm..erikoisia. Kansalaisten eriarvoisuus on karmeaa.
Hei Ap! Olisitte kyllä arvioni mukaan oikeutettu kotihoidon apuun.
Soita Seniori - infoon, ne vievät asian eteempäin.
Seniori - info , ma - pe klo 9-15 :
09 - 31044556
Kaikkea Hyvää!
Vanhukset ei kuulu vanhainkotiin sanotaan laulussa joten ne viedään kaatopaikalle.
Äitini 96-v käy aina osastolla lepäilemässä, kun voimat menevät.
Vierailija kirjoitti:
On huonokuntoisempia vanhuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vanhukset ei kuulu vanhainkotiin sanotaan laulussa joten ne viedään kaatopaikalle.
HELLsinkihän on kaatopaikka.
Tee huoli-ilmoitus itsestäsi! https://www.hel.fi/fi/sosiaali-ja-terveyspalvelut/senioripalvelut/ohjau…
Onko sulla ap lapsia. Meillä sisaret käy hoitamassa 89v isämme asioita. Tuovat ruokaa, siivoavat yms. Itse asun kaukana.