Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästäisitkö tyttäresi yhdeksännen luokan jälkeen kaupunkiin lukioon

Vierailija
20.12.2010 |

ja yksin asumaan?

Mä harkitsisin jos lapseni olisi vastuuntuntoinen ja omaisi jonkun taipumuksen jonka takia erikoislukioon mutta meidän huithapeli jolla koulunkäynti on toisella sijalla, ei omista juuri minkäänlaista vastuuntuntoa eikä osaa suunnitella tekemisiään järkevästi, haaveilee menosta lukioon 100km:n päähän ja yksin asumisesta. Suhtaudun erittäin negatiivisesti ajatukseen. Onneksi on vasta kasilla joten asiasta ehditään vääntää vielä moneen kertaan

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi elää tyttäresi elämää hänen puolestaan.

Vähän kulunut klisee jota suurimmaksi osaksi käyttää WT-mutsit.

Vierailija
22/25 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ap:lla, ei mitään järkeä, kun ei tyttö ole edes tosissaan koulun suhteen, ainoa tarve on päästä kotoa ja tehdä omia tyhmyyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammattiopistoon 200 km:n päähän, kun halusi yhdelle tietylle linjalle eikä sitä kotipaikkakunnan amiksessa ollut. Hankittiin vuokra-asunto ja huithapeli kyllä yllätti: päättyneistä kursseissa saanut kaikista 3 eli parhaan mahdollisen, poissaoloja vain 2 päivää sairauden vuoksi ja kämpänkin on pitänyt ihmeen siistinä, ruokaakin on opetellut itse laittamaan. Täytyy kyllä sanoa, että poika on aikuistunut kovasti puolessa vuodessa. Positiivinen yllätys!

*ylpeä äiti*

Vierailija
24/25 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ap:lla, ei mitään järkeä, kun ei tyttö ole edes tosissaan koulun suhteen, ainoa tarve on päästä kotoa ja tehdä omia tyhmyyksiä.

ja tietysti se, että kukaan ei pääse määräämään

Vierailija
25/25 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yleensä vaikea päästä. Pääsisikö edes tyttösi kyseiseen erikoislukioon, jos kerran koulunkäynti on toisella sijalla ja on muutenkin huithapeli?

MUTTA jos olis erikoistaipumuksia ja pyrkisi erityilukioon, voisin harkita. Nyt en edes harkitse. Olen lähes varma että jos tuo lähtee kaupunkiin elämään ilman minkäänlaista valvontaa, koulunkäynnistä ei tule mitään, rahat menee jäätelökakkkuihin ja karkkeihin jne. ap

on pahinta mitä voit kuvitella yksin asumisessa???? :=DDDDDDDDDDDDDDDD

Jos eläisin kuplassa, mun ei tarvitsisi edes miettiä päästänkö vaiko en. Mä päästäisin. Mutta koska en elä kuplassa vaan tunnen tyttäreni aika hyvin, en päästä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän