Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku halvempi kombivaunu kuitenkin hyvä?

Vierailija
20.12.2010 |

En haluaisi maksaa itseäni kipeäksi esim. Emmaljungan vaunuista. Onhan ne upeat, kestävät, kauniit, tukevat jne mutta kun kyseessä on viimeinen raskaus ja tarvitsen kombivaunut, en haluaisi ostaa kalliita vaunuja ja pähkäillä niiden myynnin kanssa myöhemmin. Meillä on lapsia entisestään eikä ne vaunut näytä parin vuoden käytön jälkeen enää uusilta joten ei voi myydä "hyväkuntoisina" enää.

Haluaisin ostaa tukevat, yhden lapsen kestävät kombivaunut, mutta mielellään jotain halvempaa merkkiä. Haluan ne uutena, en käytettyjä. Voisin tilata ulkomailta, vaikka Saksasta.

Onko teillä hyviä kokemuksia jostain halvemmasta merkistä? Isot renkaat tai isohkot pitäisi olla. Kesävauvalle, ilmeisesti siis kova koppa vai?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoppa www.vaunula.fi siellä on edullisia vaunuja ja ihan kivan näköisiä. Laadusta en tiedä

Vierailija
2/26 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia alle 500 euron ajattelinkin!

Onkohan jollain kokemusta Swing-vaunuista? http://www.vaunula.fi/swing.htm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteeko joku merkkiä Safety 1st? Aika edullinen mutta mitä mieltä olette muuten?

http://www.baur.de/2-in-1-kombi-kinderwagen-safety-1st-safety-1st-ideal…

Vierailija
4/26 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä vauvaa, jolla testata, mutta muuten vaikuttivat tosi kivoilta ja olivat Vauvattaressa vielä tarjouksessakin.

Vierailija
5/26 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpisvaunuissa on vaan se että voi mennä hyvin, tai sitten voi olla täysin susi.

Mutta esim. Babywelt vaunut on ihan ok, sitten saksalaisilla lastentarvikesivuilla on usein heidän omia merkkejä, aika edullisesti, n. 200-300e saat jo ihan kelpo näköiset kombi vaunut.

Miksi et muuten halua käytettyjä??

Vierailija
6/26 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vieroksun käytettyjä kun pelkään että niissä on joku vika mitä ei mainita ja sitten huomaan sen vasta kun ne on toimitettu minulle (esim. matkahuollolla) ja sitten on kauan vaikeaa ja vaivalloista palauttaa ne... Tai myyjä väittää ettei sellaista ollut. Joku repeämä, jarrut ei toimikaan, likaa mikä ei lähde pois tms. Jos ostan uutena niin on aina jonkinlainen takuu edes. Tietenkin jos löytäisin kirppikseltä vaunut niin sitten voisin ostaakin käytettynä, kun voisin hypistellä niitä ja kokeilla ja katsoa tarkkaan. Mutta esim. huutonetistä tai täältä kirppikseltä en uskalla.

Vierailija
7/26 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma bestar yhdistelmävaunut. Hyvin on toimineet (lapsi nyt 1,5v.). En nyt tarkkaan muista mitä maksoivat mutta alle 200 euroa kuitenkin. Renkaat on täyskumiset eli ei tarvitse pumppailla ja kulkee hyvin lumessa. Niissä ei kyllä ole kovaa koppaa mutta itse ainakin olen ollut hinta-laatusuhteeseen tyytyväinen.

Vierailija
8/26 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku onko ABC Desing-vaunut hyviä?

Vierailija
9/26 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostaisin sinuna käytetyt esim. huuto.netistä. Itse olen ostanut kahdet rattaat ja vaunut ja ei ole ollut mitään sanomista.

Emmaljungaa minä suosittelisin, meillä oli eka brio kombit, mutta oli paljon kömpelömmät, kun emmaljunga city crossit ja city koppa.

Firkonit on myös ollut, ne natisee ym. menee kyllä mutta ei ole mitkä laatuvaunut.

Vierailija
10/26 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo firkon on siis vaunulan merkki, nuo swingit myös niitä samoja en tiedä miks eri nimi, onko vaan malli? En siis suosittele niitä, jos haluaa yhtään laatua.

Vierailija
11/26 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinuna ehdottomasti vaunut Huuto.netistä. Aika usein moni myy esim. melko vähän käytettyjä Emmaljungia, kun kaupungissa asuvana haluaa vaihtaakin joihinkin pikkuisiin näppäriin vaunuihin.

Eli etsi Huuto.netistä uudehkoja, vähän käytettyjä MERKKIvaunuja. Pyydä lisää kuvia ja kysy vaikka tarkkaan, ettei ole likatahroja tai muuta.

Vierailija
12/26 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitte vielä, jos sulla on isompia lapsia, jotka kiipeilee ja ajaa rallia ym. muoviosat ei kestä, jos laatuvaunut hajoaa, ne pystyy korjata ja saa varaosia. Meillä näin.

Vierailija
13/26 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan hyvin ne toimivat ja kestivät. Eteenpäinkin sain myytyä ihan kivalla hinnalla huuto.netissä.

Ainoa miinus oli se, että vaunukoppa (pehmeä) oli aika pieni. Eli kovin kauaa ipana ei sinne mahtunut. Mutta niin se taitaa olla nykyään vähän kaikilla merkeillä, pienempiä ovat kuin ennen.

Vierailija
14/26 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on edes kokeillu Emmaljungia/Brioja/Quinnyja tms, niitä on oikeesti tosi tylsä käsitellä. Ja menee tosi helposti rikki, kaikissa mitä kavereilla on on jotain 'pikkuvikaa', pyörän keskiö irti, nepparit irti jne

Vierailija
15/26 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

loistavat, en ymmärrä kallita vaunuja. Käytössä nyt toisella eikä mitään vikaa ole 3 vuoden aikana ilmennyt. On kuskattu auton perässä, käytetty seisomalautaa ja välillä kyydissä ollut kaksi lasta peräkanaa.

Vierailija
16/26 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei todellakaan ole kököt työntää vaan juuri tuttu jolla ollut Emmaljungat kehui kuinka hyvät ja kevyet työntää oli pitkällä kävelylenkillä.

loistavat, en ymmärrä kallita vaunuja. Käytössä nyt toisella eikä mitään vikaa ole 3 vuoden aikana ilmennyt. On kuskattu auton perässä, käytetty seisomalautaa ja välillä kyydissä ollut kaksi lasta peräkanaa.

Vierailija
17/26 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kesti kahdella lapsella samat vaunut todella hyvin. Sain myytyä ne muutamalla kympillä vielä eteenpäinkin.

En tiedä tästä uudesta mallista missä metallisen ostoskorin sijasta on sellainen kankainen pussi kuinka se kestää(mikä näyttää olevan kaikissa vaunuissa)mutta jos saisimme vielä lisää lapsia niin voisin hyvinkin ostaa taas ABC:n vaunut.

Vierailija
18/26 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.babytown.fi/84-babyworld-v-cross-ts-lime.html

Tällainen travel system, 3 in 1, ja olen todella tyytyväinen niihin.

Kahdella isommalla lapsella oli myös ns. halppisvaunut, ja ne kestivät täysin ehjinä molempien lasten vauva-ajat, taaperoajat, myös seisomalaudan kanssa.

Vierailija
19/26 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tapeltu 2 vuotta Skidi Herkkules 3 in 1 vaunuyhdistelmän kanssa. Aina jokin osa rikki! en suosittele koskaan erikoisia vaunumerkkejä, joista ei ole paljon kokemustietoa saatavilla...

Vierailija
20/26 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.babytown.fi/84-babyworld-v-cross-ts-lime.html" alt="http://www.babytown.fi/84-babyworld-v-cross-ts-lime.html">http://www.babytown.fi/84-babyworld-v-cross-ts-lime.html</a&gt;

Tällainen travel system, 3 in 1, ja olen todella tyytyväinen niihin.

Kahdella isommalla lapsella oli myös ns. halppisvaunut, ja ne kestivät täysin ehjinä molempien lasten vauva-ajat, taaperoajat, myös seisomalaudan kanssa.

ja erittäin tyytyväinen olin. Toinen tulikin putkeen ja nuo nyt jäi vähälle käytölle kun hankin tuplat.

Pitäisi myydä pois kunhan jaksaa ottaa kuvat :)